Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse joskus ihan selvinpäin miettinyt että voisi tehdä pienen rantasaunan käsinvuollusta. Ajankuluksi.
Kotipaikalla olisi työvälineetkin valmiina, niillä veistetty se kämppä jossa saunottiin/yövyttiin kesällä up north.

Ei kyllä tule ikinä olemaan aikaa moiseen projektiin.
Sellainen olisi kyllä komea. Aikaa voisi vaan ottaa, olihan siinäkin majoituksessa kalikka jos toinenkin.

Minä voisin ostaa kehikon valmiina. Muuten sitten väkästelisi siitä eteenpäin itse.

Menee muuten vuosia, jos pitää alkaa hirretkin veistään. Hommasta kun ei ole osaamista muutamaa juutuuppiviteoo enempää.

Kerro heti kun keksit!
Kajsnan klinakalla rasvaimu navan ympärille ja jenkkajahvoihin. Sen jälkeen tarttuu Massa tasaisemmin. Rasvasolut kun ei juurikaan lisäänny aikuisena. Jonkin verran taitavat lisääntyä, jos nyt mättää energiaa ylettömästi. (joskus jostain luin ihan tieteellisen artikkelin, en muista mistä, mutta pakko olla totta, kun kirjoitettu oli). Rasvasolut on kyllä metkoja. Jos bulkkaa ja treenaa, niin kasvavat paljon enempi kuin Hauviksen lihassolut. Tai jost et trenaa ja bulkkaat ni silti penteleet kasvavat.

Heese vois myydä sen pakun pois niin jäisi aikaa muille projekteille ja avopuolisolle jne ja siivoisit edes
Näin on.
Eilenkin olisi pitänyt tyhjentää apk, mutta ei ehtinyt. Töistä kotiin, ruokaa, radalle, kotiin, suihkuun, ruokaa, nukkumaan.

TJJ, Kajsna ja muut lääketieteen edustajat voisi miettiä miten nukkumisen saisi jätettyä kokonaan pois.
Tehostaisi kaikkea toimintaa ja veikkaanpa että Nobel sieltä kilahtaisi.

Minä voisin ostaa kehikon valmiina. Muuten sitten väkästelisi siitä eteenpäin itse.

Minun pitäisi jossain 5...10-vuotissuunnitelman sisään fiksata aitan päädystä laho hirsinen eläinsuojahuone. Jos haluaisi päästä helpolla niin korvaisi hirsiseinät vain rungolla, mutta mitä enemmän asiaa miettii, niin houkuttelee ajatus hommata jokin vanha kehikko tai kasa uusiohirttä ja kyhätä koko roska uusiksi siitä. Liitoksiahan kyllä tekee, kunhan varauksia ei tarvitse veistää itse.

Onneksi ei ole omaa metsää, koska muuten ei varmaan voisi vastustaa kiusausta alkaa opettelemaan veistohommia alusta saakka.

TJJ, Kajsna ja muut lääketieteen edustajat voisi miettiä miten nukkumisen saisi jätettyä kokonaan pois.
Tehostaisi kaikkea toimintaa ja veikkaanpa että Nobel sieltä kilahtaisi.
Veikkaan että toiminta kaikkea muuta kuin tehostuisi, ainakin kun itse heräsi klo 4...Eij ole tehokasta toimintaa tiedossa eij.

joo-o, montakohan päivää pää kestäisi sitä, että päivään lisääntyisi yhtäkkiä 8-10tuntia lisää joutenoloa

Back
Ylös Bottom