Deleted member 43228
Kasvissosesoppa on hyvää. Sen ongelma on vain se, että pierun jälkeen on jo uusi nälkä.
Tai sitten pitää olla esim leipää kylkeen, reilusti.
Tai sitten pitää olla esim leipää kylkeen, reilusti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tätäkin tapahtunut kun joku nainen jäi seisomaan sellaisen pää punaisena kiroilevan 10 kilosen mäyräkoiran kanssa metsäautotien reunaan. Ei siinä auttanut kun ottaa koirat yksi kummallekin puolelle ja kävellä ohi. Pahaksi onneksi nuorempi olisi halunnut moikata räyhääjää ja kääntyi sinnepäin kesken ohituksen niin tuli rouvalle kiire jatkaa matkaa.Ymmärrän toki tän pointin, koska en mä siinä liian helpolla pääse kahden 30 kiloisenkaan kanssa, kun pitää sitten ohittaa se provosoija. Mulla ei varsinkaan vanhempi koira pääsääntöisesti välitä kenestäkään pätkääkään, mutta noi tuijottajat saa siltäkin hännän pystyyn ja mummeliin sellaista "sopii koittaa"-asennetta.
Jonain päivänä mä vielä toteutan sen, että pistän kans omani istuun ja tuijottaan enkä suostu olemaan se, jonka pitää tehdä ohitus.
Ne menee päättömänä vähän mihin haluavat. Vetävät, jotenkin hätäsempiä.Eikös ne aussit kävele nätisti vierellä?
äärettömään yksinkertaiseen ruuanlaittoon.
www.abba.fi
Vain näitä purkkeja himaan:
![]()
Abba Tonnikalaa vedessä MSC 200/150 g - Abba
Tarkoin valittuja tonnikalan fileepaloja vedessä. MSC-sertifioitu tonnikala on vastuullisesti pyydettyä. Nauti sellaisenaan tai käytä ruuanlaitossa!www.abba.fi
ReeceOnko tohtorilta veikkaus kuka tippuu.
Itse veikkaan Poh.
Eipä oikein mitään. Jostain sen eilen luin, eikä siinä ollut mitään mistä olisi aihetta vetää herneitä kärsään.Mitähän niin pahaa Macron sanoi islamista ettei Ylen uutiset tekstittänyt sitä kokonaan?
Itse joskus ihan selvinpäin miettinyt että voisi tehdä pienen rantasaunan käsinvuollusta. Ajankuluksi.Kyllä. Ehdottomasti.
Sain eilen päissäni ajatuksen, jos alkaisi jo suunnitella hirsitaloa. Olisi sitten ns. valmis paketti kun tilanne tulee ja paikka on varma.
Ja sillä lähtöajatuksella, että tontille ei vedetä kuparikaapelia. Joten sähkö pitää tehdä itse ja miettiä ratkaisut niin, että sen kulutus on minimaalista.
Löytyy sitten vuolurautaa ja käsiporaa jne. jos haluaa todella autenttistä. Tarvittaessa myös piilukirves jota en ole kyllä koskaan ymmärtänyt.Itse joskus ihan selvinpäin miettinyt että voisi tehdä pienen rantasaunan käsinvuollusta. Ajankuluksi.
Kotipaikalla olisi työvälineetkin valmiina, niillä veistetty se kämppä jossa saunottiin/yövyttiin kesällä up north.
Ei kyllä tule ikinä olemaan aikaa moiseen projektiin.
Vuoluraudat tsek, tapituksien reiät on kyllä tehty ihan sähkökoneella.Löytyy sitten vuolurautaa ja käsiporaa jne. jos haluaa todella autenttistä. Tarvittaessa myös piilukirves jota en ole kyllä koskaan ymmärtänyt.