Fealta tämä ja kaikki muutkin viestit pelkkää asiaa.
Kyllä multa nousee savu päästä, kun itse kuljen kahden amstaffin kanssa ja oletus tosiaan on aina se, että niiden pitää käyttäytyä. Sen kivan pikkusessen saa kyllä päästää täyden remmin mitan päähän kahdella jalalla huutamaan niin, että suunnilleen sen vatsalaukkuun asti näkyy. Tai sitten jäädään siihen keskelle kävelytietä jumittamaan, kun koira pysähtyy ja saa naulita katseensa mun koiriin. Kaikkein paras oli nainen jonkun russelinkokoisen, eli alle 10 kiloisen rotan kanssa, kun "en minä saa tätä tästä liikkumaan". Otin molempia omia koiria pannasta kiinni ja ohikulkiessa totesin, että onneksi minä saan nämä.
Että joo, se hullu amstaffinainen, joka ohimennessään juttelee omille koirille tyyliin "Mennään me tästä, kun te osaatte käyttäytyä" tai "Ei se sulle mitään pääse tekemään, vaikka saakin huutaa"-tasoisia lausahduksia. Kohti juoksevat irtokoirat tullaan yleensä nopeasti ottamaan kiinni sen jälkeen, kun totean, että kun nämä mun koirat tappaa sun koiran. Tämä siis vastineena siihen, kun sieltä tulee aina se perinteinen "kun se ei tee mitään önnönnnönöö". Ei minunkaan koirani tee, kunhan irtokoira pysyy poissa iholta.
Ja siis toi poppiksen tyyli opettaa koira istumaan ohituksessa on aivan kamala näin vastapuolen näkövinkkelistä. Mittari punaisella pelkään, että kohdalla ollessa sieltä syöksytään päälle. Se tuijottaminen on koirilla todella uhkaavaa. Opettakaa edes koira katsomaan sitten ohjaajaa siinä kohtaa tms.