Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin muuten lähettää tohtorille terveiset tälle viikkoa. Mutta, kun ej ollut välittäjäkään aivan varma, niin oli parempi pitää suu supussa kiusallisuuksien välttämiseksi.

Joka ja tapauksessa, ei kuulemma vaikuta possumiehelle. Mille sitten possumies vaikuttaa, en osaa sanoa.

Kuitenkin sepästä kyse jonka kanssa hyörii nyt.
:unsure:

Millainen tosiaan on possumies? Muutaku pieni pippeli?

Doownek ehdottomasti seuraavalle kaudelle. :D
Oli lähellä etten ollut telkkarissa kun kännissä ja läpällä (luonnollisesti) tein hakemuksen sinkkuäidille sulhanen ohjelmaan ja sieltähän saatana soitettiin että mites se nyt ois sitten, olisi pitänyt väsätä sille naiselle rakkauskirje niin tuumasin että tälläiseen minä en ala ja sitten se jäi siihen.
Yhteen toiseen ohjelmaan mua on kyllä kuvattu pariinkin otteeseen kesällä, tulee joskus ensi vuonna pihalle.

#tirsk

Kuinka hidas netti sulla on?
Mulla on puhelin reitittimenä ja 100 meganen pitäisi olla mutta täällä on jostain syystä aika huono kenttä, riittää kyllä mainiosti kaikkeen muuten mutta noi lataukset on hitaita kun käyttää tietsikkaa samalla jne.

:unsure:

Millainen tosiaan on possumies? Muutaku pieni pippeli?
1603730391400.webp

Voikohan tuota enää possuMieheksi sanoa...Mutta on ainakin pieni, tai siis olematon kai. Vai onko sitä leikattu, en minä tiedä.

katso liitettä 224617
Voikohan tuota enää possuMieheksi sanoa...Mutta on ainakin pieni, tai siis olematon kai. Vai onko sitä leikattu, en minä tiedä.
Meemin kysymykseen vastauksena, en ihmettele yhtään, rahallahan noita saa, ja tuoki on viime vai jopa sitä edellisen vuosikymmenen laite. Sitä ihmettelen miksi kukaan ostaisi gt3rs:n katuajoon.

Todellisen autoasiantuntijan tunnistaa siitä, että pystyy ulkomuistista sanomaan millä autolla Axel Foley ajeli.

Back
Ylös Bottom