Oliko tramp stamp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tapaile enää tatskanaisia, luomua kiitos.
On vaan aika harvassa...
Yksi yöpyminen välillä, esim lintutornissa voisi olla paikallaan. Ellei halua ajaa putki punaisena.Eikä ole kuin noin 600km siivu Travemunden satamaan. Paatilla loppumatka.
Olisko ruutu+ mitään koodia, että saisi halvennettuna eli hintaan 0€.![]()
Telian verkkokauppa
Olipa etsimäsi tuote puhelin, tabletti, tietokone, televisio, älykello tai jokin muu, voit hankkia sen meiltä kerralla tai osissa, ilman korkoja ja kuluja!kauppa.telia.fi
Ei vaadi asiakkuutta. Vaatii tunnistautumisen.
Mitä eroa on mustilla ja vihreillä oliiveilla?
Totta.Yksi yöpyminen välillä, esim lintutornissa voisi olla paikallaan. Ellei halua ajaa putki punaisena.
Niin on! Mä paasaan heijastimista kyllästymiseen asti.
Haluisin uuden heijastinliivin. Pitäis käydä katselemassa.
Lisäksi varasin tänään ajan uudelle tatuoinnille ja optikolle. Jos hommais uudet rillit, koska olen nyt on hyvä vähän lahjoa itseään.
Siinä meni mun tsäänssit.Mä en tapaile enää tatskanaisia, luomua kiitos.
On vaan aika harvassa...
Mä käytän pyöräillessä myös valoja. Kypärässä on heijastimet mutta muuten olen huolehtinut oman näkyvyyden valoilla. Heijastinliivistä ei ole siinä kohtaa hyötyä kun on reppu selässä. Mulla on reppuun sellainen heijastava suoja jota en jaksa ikinä virittää. Repussa on myös valo joka vilkkuu.Mulla niin ikuisuusprojektiksi venynyt noi uudet tatskat että ostaisko vaan prätkän niilläkin rahoilla...
Mutta tohon heijastimiin, että ne on tosi kova juttu, mutta hävii vaan 1000-0 noille oikeille valoille esim lenkillä tai pyöräillessä. Kerran pimeällä "valtatiellä" näin valoledisen pyöräilijän noin 2km ennen kohtaamista ja vasta 100m ennen että hänellä oli myös heijastinkaveri perässä.
Yksi yöpyminen välillä, esim lintutornissa voisi olla paikallaan. Ellei halua ajaa putki punaisena.
Totta.
Reitille osuu esim Bremen ja Hampuri, noista löytynee jotain majoitustakin jos ei halua lavalla nukkua.
Kannattaa kuitenkin olla myös se joku roikkuva! Minäkin hankin aikoinaan huomiotakin, kun hirvitti kävellä koiran kanssa tienlaitaa pimeällä. Toki maalla pitää olla myös otsalamppu, mikä kiinnittää huomiota sekin. Sattui kuitenkin niin, että kävelin pilkkopimeässä ja takaa tuli auto. Minulla oli huomiotakki ja otsalamppu. Kohdallani kuljettaja pysähtyi rinnalle jututtamaan; sanoi, että oli kyllä nähnyt takin heijastimet jo kaukaa mutta oli ajatellut, että kyseessä on liikennemerkki, koska isot heijastinnauhat näyttivät niin staattisilta. Vasta kun lähempänä näki otsalampun valokeilan liikkuvan ymmärsi, että on mahdollisesti ihminen. (koiran heijastiniliiviä ei takaa nähnyt). Kiitin kovasti ja lisäsin vermeisiini myös pari kunnollista roikkuvaa heijastinta.Täällä maalla asuessa niin käytän huomiotakkia lenkillä kun joutuu kävellä maantien laitaa pätkän ja se on epämiellyttävää. Takki on jäänyt mulle entisestä työstä.
Tuntuu että pelkkä roikkuva heijastin ei riitä.
Eihän se kaikkia koske tietenkäänSiinä meni mun tsäänssit.

Ne on vaan entisiä merimiehiä, tai sitten istunut vankilassa.mutta sitten on näitä joilla ihan kokonaisia raajoja leimattu.
Tästä syystä itellä tähän vuodenaikaan koiria lenkittäessä huomiohousut.sanoi, että oli kyllä nähnyt takin heijastimet jo kaukaa mutta oli ajatellut, että kyseessä on liikennemerkki, koska isot heijastinnauhat näyttivät niin staattisilta.