Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä te olette näin lääkäritermein sanottuna persona non grata.Jaa-a. Ens viikolla oli viimeinen harkkaviikko. Heti pitää lähteä, kun alkaa vähän päästä jyvälle koko hommasta.
e. Miksi lääkärit ei koskaan tervehdi, kun tulevat käytävällä vastaan? Tämä huomio on tehty niin asiakkaan vermeissä kuin työpyjama päällä?
Mun kokemuksen mukaan tutut lääkärit tervehtivät.Miksi lääkärit ei koskaan tervehdi
Kauhian vaikeita sanoja..Ehkä te olette näin lääkäritermein sanottuna persona non grata.
Kaikki eivät pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa: kävelemään ja tervehtimään.Jaa-a. Ens viikolla oli viimeinen harkkaviikko. Heti pitää lähteä, kun alkaa vähän päästä jyvälle koko hommasta.
e. Miksi lääkärit ei koskaan tervehdi, kun tulevat käytävällä vastaan? Tämä huomio on tehty niin asiakkaan vermeissä kuin työpyjama päällä?
Tästä tuli mieleen eräs, joka käytti semmosta suurennuslasia jossa on ledivalo.Asiakas laittaa sen silmälasiensa päälle ja valittaa, ettei näe mitään.
Kauhian vaikeita sanoja..
Mutta toistan sen mitä totesin jäsen @Kajsna lle. Jos tohtori muistaa asiakkaan nimen tai tuntee muuten, tilanne on yleensä paha. Olet paljon terveempi jos tohtori ei muista sinua.

Se on myös hauska tai "hauska", kun puhelussa parin lauseen jälkeen muistat tasan tasan tarkkaan miltä asiakas näytti 3 kk sitten vastaanotolla ja miten esim. asiakas kertoi, että kissa söi edellisenä päivänä hassusti ruokaa.Kauhian vaikeita sanoja..
Mutta toistan sen mitä totesin jäsen @Kajsna lle. Jos tohtori muistaa asiakkaan nimen tai tuntee muuten, tilanne on yleensä paha. Olet paljon terveempi jos tohtori ei muista sinua.
En toki voi puhua muiden puolesta, itse morotan tutut ammattikuntaan katsomatta (jos huomaan, havaintokykyni on melko rajallinen), jos jokaisen asiakkaan ja työpyjamassa olevan morottaa, ei ehdi koskaan töihin asti. Ihan niinku kadullaki, en morota jokaista lajitoveria, tutut lähinnä.
Kaikki eivät pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa: kävelemään ja tervehtimään.
Tosin joillakin osastoilla osaavat jo hyppiä piiloon, kun huomaavat minun jyräävän potilassängyn kanssa vastaan käytävällä.
Minä en pidä kiirettä niissä hiivatin portaissa. Ei jaksa.Se on myös hauska tai "hauska", kun puhelussa parin lauseen jälkeen muistat tasan tasan tarkkaan miltä asiakas näytti 3 kk sitten vastaanotolla ja miten esim. asiakas kertoi, että kissa söi edellisenä päivänä hassusti ruokaa.
E: 8 vuotta ja 1,5 kk Kuopioon muuttamisesta. Nyt kävin tekemässä ekan treenin Puijon portaissa. En pitänyt kiirettä treenin toteuttamisessa tai treenissä.