Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näkyykö nyt?

_-1_106_2.jpg

Sieltä irman instasta vissiin?

Mä olisin laittanut kuvan mun hyvästä hiuspäivästä, kun sain Laardin kuvasta inspistä. Mutta ei sitten.

Katos vaan. Siksi en omiin treeniksiinkään päässyt. Täytyypä aktivoitua.

Oisko mahdollista bumppaa sitä 2mb max kokoa vaikka ees 4mb?
Katsonut että mulla kun ei ole paras kuvanlaatu niin monet kuvat jäisi suoraan alle 4mb niin ei tartteis pienentää. Toisaalta en oo niin hevijuuseri postaamaan kuvia että mun maailma siihen murenee että pienentää.

Viimeksi jo kirosin mäkkärissä pari intialaista tjsp venttailivat ennen mua ja otti siitä isot säkit ruokaa mukaan ja tuntu, että kestää oman hampparin saamisessa kun nuo rohmusivat kauheat satsit. No tälläkin kertaa sama juttu, ei voi olla näin paska tsägä! No sitten siitä sivusta tuli musta kaveri ja vielä kolmannenkin kerran inkkari. Eihän noi mua ennen täällä ollu? Sit alko herneet kohtaamaan päässä ja hokasin, että volttikuskejahan nämä. Ja tuli muuten vielä monta lisää sillä aikaan kun syötiin. Sisälläkin pientä jonoa koko ajan ja ulkona kun lähdettiin niin 8 autoa luukulle jonossa. Hurjasti käy hamppari kaupaksi Kaivokselan mäkissä.
Kovasti ihmiset tilaa noita kotiin, vaikka ei nuo hampparit eikä varsinkaan ranskikset kuljetusta mun mielestä kovin hyvin kestä, heti olis parempi syödä.

Viimeksi jo kirosin mäkkärissä pari intialaista tjsp venttailivat ennen mua ja otti siitä isot säkit ruokaa mukaan ja tuntu, että kestää oman hampparin saamisessa kun nuo rohmusivat kauheat satsit. No tälläkin kertaa sama juttu, ei voi olla näin paska tsägä! No sitten siitä sivusta tuli musta kaveri ja vielä kolmannenkin kerran inkkari. Eihän noi mua ennen täällä ollu? Sit alko herneet kohtaamaan päässä ja hokasin, että volttikuskejahan nämä. Ja tuli muuten vielä monta lisää sillä aikaan kun syötiin. Sisälläkin pientä jonoa koko ajan ja ulkona kun lähdettiin niin 8 autoa luukulle jonossa. Hurjasti käy hamppari kaupaksi Kaivokselan mäkissä.
Kovasti ihmiset tilaa noita kotiin, vaikka ei nuo hampparit eikä varsinkaan ranskikset kuljetusta mun mielestä kovin hyvin kestä, heti olis parempi syödä.
Ei taida olla yhtään kertaa mäkissä ettei musta mies olisi voltin laukun kanssa paikalla.
En ole kertaakaan tilannut ruokaa kotiin paitsi pitsaa mutta se ei ole ruokaa, ei ole tosin mäkkisapuskakaan.
E: Ikean ruokala on muuttunut ravintolaksi, katsoin taulusta että naudan ulkofilee että minäpä otan sellaisein. Täti latas tarjottimella samanlaisen päristimen kuin burger kingissä on ja ne paistoi sen pihvin annosta varten.
Eihän toi mitään makujen sinfoniaa nyt ollut mutta söi kyllä, pieni miinus kun en tajunnut sanoa eikä kysynyt kypsyyttä tai sitten sieltä ei saa kuin mediumia, haluan sen kypsänä mutta en jaksanut nillittää ja söin mahan täyteen.

Mullakin ois omista munkeista kuva mutta oonkohan jo monta kertaa sen postannut tänne?
Yleensä kännissä ja läpällä suorittaa noi toimenpiteet niin ei muista.

Ei taida olla yhtään kertaa mäkissä ettei musta mies olisi voltin laukun kanssa paikalla.
En ole kertaakaan tilannut ruokaa kotiin paitsi pitsaa mutta se ei ole ruokaa, ei ole tosin mäkkisapuskakaan.

Joo sama juttu pizza onely ja niitäkin hyvin harvoin.

Muutama viikko sitten ovikello soi ja ajattelin että mitäs ja hitaan verkkaisesti menin avaamaan. Ei ollu ketään enää paikalla, ainoastaan säkki jotain kinkkiruokaa. Avasin pussin kattein kuitteja, mut ei ollu mitään nimeä. Jätin sitten näkyvälle paikalle rappukäytävään ja muutaman minuutin kuluttua ovi kävi ja ruokakassi katosi parin oven päähän naapurille. Varmaankin siihen oikeaan osoitteeseen. Että on noissa tilauksissa riskinsä, jos olisin ollut kovasti nälkäinen niin...

Back
Ylös Bottom