Näkyykö nyt?
![]()
Sieltä irman instasta vissiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyykö nyt?
![]()
Missä se ratas on?Joskus mullaki ollu harmaana yläpalkki, asetusten "hammasratas ikonista" muuttunu toimivaksi.
Ei onnistu. Voi vaan laittaa linkin ja tota "attach files" ei oo ollenkaan.
Oisko mahdollista bumppaa sitä 2mb max kokoa vaikka ees 4mb?Vain vipit voi laittaa liitteitä
Katsonut että mulla kun ei ole paras kuvanlaatu niin monet kuvat jäisi suoraan alle 4mb niin ei tartteis pienentää. Toisaalta en oo niin hevijuuseri postaamaan kuvia että mun maailma siihen murenee että pienentää.Oisko mahdollista bumppaa sitä 2mb max kokoa vaikka ees 4mb?
Ei taida olla yhtään kertaa mäkissä ettei musta mies olisi voltin laukun kanssa paikalla.Viimeksi jo kirosin mäkkärissä pari intialaista tjsp venttailivat ennen mua ja otti siitä isot säkit ruokaa mukaan ja tuntu, että kestää oman hampparin saamisessa kun nuo rohmusivat kauheat satsit. No tälläkin kertaa sama juttu, ei voi olla näin paska tsägä! No sitten siitä sivusta tuli musta kaveri ja vielä kolmannenkin kerran inkkari. Eihän noi mua ennen täällä ollu? Sit alko herneet kohtaamaan päässä ja hokasin, että volttikuskejahan nämä. Ja tuli muuten vielä monta lisää sillä aikaan kun syötiin. Sisälläkin pientä jonoa koko ajan ja ulkona kun lähdettiin niin 8 autoa luukulle jonossa. Hurjasti käy hamppari kaupaksi Kaivokselan mäkissä.
Kovasti ihmiset tilaa noita kotiin, vaikka ei nuo hampparit eikä varsinkaan ranskikset kuljetusta mun mielestä kovin hyvin kestä, heti olis parempi syödä.
Se jää jollekin muulle sitten pe munkit liitettäväksi!!
Ei taida olla yhtään kertaa mäkissä ettei musta mies olisi voltin laukun kanssa paikalla.
En ole kertaakaan tilannut ruokaa kotiin paitsi pitsaa mutta se ei ole ruokaa, ei ole tosin mäkkisapuskakaan.