Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja varusteiksi kelpaavat samat vehkeet kuin muuhun liikuntaan. Erona, jos ei löydy niin kypärä ja lukkopolkimille tossut.Saattaa tulla kalliiksi tämä, jos innostuu!
Säilytyksen suhteen ei pitäisi tulla ongelmaa, ellei hanki liikaa pyöriä.
ja lukko
ja etuvalo
ja takavalo
ja pumppu
ja lokasuojat
ja vararengas
ja paikkasarja
ja juomapullo
ja kadenssianturi
ja juomapulloteline
ja satunnaisia työkaluja
ja ...
No näin. Minulla kyllä löytynee, mutta esim paksupyörässä ei ole noista kuin pumppu mukana ja valot. Ja jos hyödyksi, niin märällä kelillä lokasuojat. Muuten en pidä, ovat rumat.ilaman noitakin on pärjännyt erinomaisesti
ja harrastepyörissä ei ole valojakaan, niillä ajelen valoisaan ja hyvänsään aikaan onely
Tiiä ny olisiko sekään mukavaa.
Harmittaisi jos olisi 50 km päässä ja gummi poksahtaisi.
Mulla oli toisena vaihtoehtona lasu, jos en tuonne nuorisopsykiatriselle olisi päässy. Se on vähä itellä epämukavuusalueella, kun en jostain syystä osaa oikein nuorten kanssa olla. Plus mulla menee kuuppa jumiin syömishäiriöisten kanssa...
Lasten psykiatrisesta tykkäsin ja se on semmosta työtä mitä haluisin joskus tulevaisuudessa tehdä.
And special price only for you is...?Tällä viikolla tullut myyntiin, mittarissa 17tkm.
![]()
Terve mikä vehe! Vararenkaan käyttöönotto ei vaadi kuin sokan avaamisen. Tosin vanhan lavalle nosto voinee vaatia vinssausta.Tällä viikolla tullut myyntiin, mittarissa 17tkm.
![]()
Nyt kiinnostuin. Mitä ja millaista tulee?Tänään olisi file ollut 10 päivää etikassa eli paistokypsä
Mihinköhän se on menossa?voi veljet, onks toi se?
Oon kyllä vähän sitä mieltä että tuo 8x8 saattaa olla liiankin raju peli, soon nimittäin 10m pitkä ja painaa 15t.Terve mikä vehe! Vararenkaan käyttöönotto ei vaadi kuin sokan avaamisen. Tosin vanhan lavalle nosto voinee vaatia vinssausta.
Ite taas vaihdoin sossupuolelta pois ja opiskelin uuden ammatin, päivääkään en ole katunut. Ihmisten kanssa työskentely ei ollut oma juttu ja nyt jo vähän ihmetyttää miten sinne aikanaan on edes lähtenyt.Työskentelen pääosin lasten parissa ja voin todeta että olen aika huono lasten kanssa toki nuoretkin ovat haastavia toisinaan riippuu hyvin paljon ihmisestä.
Pohdin joskus tässäkin ketjussa vaihtaisko paikkaa mutta loppujen lopuksi päätin jatkaa kun tarve on ja olisi ihan kiva pitää kesälomaakin ensi vuonna.
Sosiaali- ja terveysalalle kouluttautuminen on kuitenkin ollut elämässäni oikea päätös, alalla pääsee näkemään paljon erilaisia asioita ja lähärin tutkinnollakin pääsee työskentelemään monenlaisten ihmisten kanssa. Mulla on elämässä yksi lifegoal suorittaa joskus vielä amk tutkinto.