Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku 400-500k€ :kin rupeis jo piisaamaan. Sais täältä mukavan kämpän ilman velkaa ja harrastusromppeet kuntoon.

Loppuelämäksi astihan noista ei olis, mutta töissä jaksanee kyllä käydä, niin tuntee ittensä kunnon kansalaiseksi.

Paskaperseilin ja en lähtenyt lenkille.

No sain pari projektia eteenpäin ja kaalikeittokin on valmiina lähtemään hautumaan ensiyöksi.

olisiko mukavaa.

kiva keli, taas

3C7C6F7C-4CBE-4EF6-9F59-988DFF8AC79A.webp

Olis se mukavampaa kuin nyt. Voisi tehdä ns. #ajankuluksi ja/tai #huvikseen.
Niin kai se on miten sen ajattelee pitkälti.

Minä olen aika vapaa sieluinen imminen. Teen aikalailla kaiken ajankuluksi ja huvikseni. Ai niin ja hyödyksi on polkuilut määränpäähän.

Jos joku homma vituttaa aamulla, niin mietin että mitäpä syytä sellaista on tehdä ja sitä varten herätä. Silläpä oikeastaan ei ahdista touhuilut, kun vaihdan suuntaa jos ei meno miellytä.

Lottovoitto voisi pilata oman onnen. Jäisiköhän kaikenlainen puuhastelu pois, kun ostaisi kaiken aina valmiina. :unsure:

Tissejä yleensä, mutta jostain luin juttua että tää on joskus ollut bodyaiheinen foorumi.
Ei mitenkään heterolla tavalla vaan puhtaasti homona:

Älkää skipatko jalkapäivää :

Oi mitkä jalat! 😍
Noilla kun ottaa pierusaksiin niin ei edes halua pois.

Tiiä ny olisiko sekään mukavaa.
Tois se jonniimoista turvallisuuden tunnetta. Tekisin nykyisee kämppää remppaa, vaihtasin auton. Ja ostasin kuorivaatteet, uudet lenkkarit, hiihtokamat. Perussettiä, sellasta mitkä muutenki hankintalistalla. Noi isommat kuluerät joskus tulevaisuudessa. Rempalla ei kiire, eikä mikään välttämättömyys edes. Autoon olen jo varautunut muutaman vuoden ajan, joten eiköhän se kohta ole ajankohtainen ongelma.

Joku 400-500k€ :kin rupeis jo piisaamaan. Sais täältä mukavan kämpän ilman velkaa ja harrastusromppeet kuntoon.

Loppuelämäksi astihan noista ei olis, mutta töissä jaksanee kyllä käydä, niin tuntee ittensä kunnon kansalaiseksi.
Juuri ja juuri sais GTP:n.
Harrastaisi sitä jottain silläkin.

Back
Ylös Bottom