Deleted member 126401
Oli kupliaNo nyt! Toivottavasti paljussa oli puhdas vesi. Ainakin mennessä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kupliaNo nyt! Toivottavasti paljussa oli puhdas vesi. Ainakin mennessä![]()
Arvatenkin, kun fuuteri oli vetänyt kilon melliä ennen sotaa.Oli kuplia![]()
Iha näppärän näköne heitto!Jahas Vetteri heitti keppiä 97,76
Kokkaushommista tuli mieleen, reittiä on jo alustavasti vähän katseltu.Kunhan ei sisällä hiekkaa. Tosin, toinen kerta toden sanoo.
Olen nähnyt paikan, jossa ei pitänyt edes olla siltaa, mutta sitä olisi kyllä kaivattu. Tilalla oli vain melkoiset uomat.Kokkaushommista tuli mieleen, reittiä on jo alustavasti vähän katseltu.
Yhdessä kohtaa noin 10km osuus katkoviivatietä, ilmakuvat näyttää että kyllä siinä jonkunlainen ura menee. Pari puron ylitystäkin, toisessa saattaa olla jopa silta.
Vaihtuuko ajoneuvo seuraavaan reissuun?Kokkaushommista tuli mieleen, reittiä on jo alustavasti vähän katseltu.
Yhdessä kohtaa noin 10km osuus katkoviivatietä, ilmakuvat näyttää että kyllä siinä jonkunlainen ura menee. Pari puron ylitystäkin, toisessa saattaa olla jopa silta.
Iha näppärän näköne heitto!
Minä heitin turbokeihän mäntyyn, palokunta tuli ottamaan sen alas. Se on kyllä maailman typerimpiä kapistuksia. Jos ois sillä pitäny kersana heittää enemmänki, olis heittelyt jääny vähiin.Minä kävin vielä ala-asteella heittämässä turbokeihästä ajankuluksi kentällä. Keihäs kuin keihäs. Se oli sitä paitsi nuoren pojan mielestä hienompikin, näytti vähän raketille.
Eiköhän me samalla mennä. Siihen on nyt asennettu ns lettuvalaisin, ei tarvitse enää hämärässä puuhailla.Vaihtuuko ajoneuvo seuraavaan reissuun?
Kuulostaa tapaukselta josta on ollut juttu paikallislehdessäkin.Minä heitin turbokeihän mäntyyn, palokunta tuli ottamaan sen alas.
Mutta, se oli hienon näkönen ja värinen. Normaalin keihään virkaa ajoi vaarin tekemä puukeihäs. Normaaleja olisi ollut naapurissa joilla mitalejakin heitetty, mutta en minä sellaista. Turbokeihäs oli hieno!Minä heitin turbokeihän mäntyyn, palokunta tuli ottamaan sen alas. Se on kyllä maailman typerimpiä kapistuksia. Jos ois sillä pitäny kersana heittää enemmänki, olis heittelyt jääny vähiin.
Kuinkahan pitkälle fisbee lentäisi tunturin huipulta navakkaan myötätuuleen?Mutta, se oli hienon näkönen ja värinen. Normaalin keihään virkaa ajoi vaarin tekemä puukeihäs. Normaaleja olisi ollut naapurissa joilla mitalejakin heitetty, mutta en minä sellaista. Turbokeihäs oli hieno!
Puukeihäs jäi joskus vaahteraan. Se tuli tuulella alas.
Oli kuplia![]()