Älä itseäsi soimaa, vastaavan tyylisen hiustyylin omanneet ovat olleet mitä hienoimpia ihmisiä alallaan muun muassa Juice Leskinen ja hiljattain edesmennyt Jope Ruonansuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit hakenut jännitystä työpäivään ja katsonut miten lanssiväki reagoi kun kömmit torkuille.
On se kova. Mulla ei ihan kerry samaan tahtiin, joku 200km sitten maaliskuun juostenJuoksu 707 km (851km)
Kävely 407 km (470 km)
Pyöräily 381 km (381km)
Hiihto 42 km (88 km)
Muu 80 km (116 km)
Yhteensä 1644 km (1927 km)
Onhan sitä näköjään pari kilometriä tullu liikuttua maaliskuun alun jälkeen, kun työt vaihtui kävelymatkan päähän. Suluissa vuoden alusta kertyneet kilometrit.
Kaipa sitä vois ne uudet lenkkarit ostaa.
Nyt jääny vähille muutaman viikon aikana, tänää tuntu hyvälle aamulla. Jospa uskaltais taas alkaa nostamaan maltillisesti kilometrejä. Näköjää joku 1100 km tullut täyteen, kun kahtoi tästä päivästä vuoden taaksepäin! Vaikka tuntuu, ettei paljoa hölkötteleOn se kova. Mulla ei ihan kerry samaan tahtiin, joku 200km sitten maaliskuun juosten![]()
![]()

Ei ole ollenkaan harvinaista. Ei ne reagoi juuri mitenkään, monesti kömpivät itse sinne.
Äh, ne vaan lukee pakkistaNäytän varmaan väsyneeltä, kun ehdotettiin jo torkkuja paareilla.
Sormet on ku nippu kyrpiä.
Itellä ei ole noin tarkkaa tilastoa, mutta muutaman kuukauden joskus träkkäsin koirien kanssa liikkumista ja lopputulema oli about 250km/kk. Ja tämä siis pelkkänä hyötyliikuntana. Ei ihme että olut maistuu.Juoksu 707 km (851km)
Kävely 407 km (470 km)
Pyöräily 381 km (381km)
Hiihto 42 km (88 km)
Muu 80 km (116 km)
Yhteensä 1644 km (1927 km)
Onhan sitä näköjään pari kilometriä tullu liikuttua maaliskuun alun jälkeen, kun työt vaihtui kävelymatkan päähän. Suluissa vuoden alusta kertyneet kilometrit.
Kaipa sitä vois ne uudet lenkkarit ostaa.
Ite ei onneks tarvi tehä tilastoinnin osalta muuta, ku laittaa sykemittari päälle ja liikkua.Itellä ei ole noin tarkkaa tilastoa, mutta muutaman kuukauden joskus träkkäsin koirien kanssa liikkumista ja lopputulema oli about 250km/kk. Ja tämä siis pelkkänä hyötyliikuntana. Ei ihme että olut maistuu.
On. Ja siideriä, viiniä, sangriaa, viskiä, rommia, giniä ja votkaa.Oispa kaljaa.