Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten sekin ärsyttää, että joku myy vaikka jotain design lamppua Torissa 220€ tarjoat itse 200€ ja nouto heti niin vastaus en tingi, hinta lukee ilmoituksessa. Lamppu ollut samalla hinnalla jo monta kk mut jotkut vaan on idiootteja.

Sitten sekin ärsyttää, että joku myy vaikka jotain design lamppua Torissa 220€ tarjoat itse 200€ ja nouto heti niin vastaus en tingi, hinta lukee ilmoituksessa. Lamppu ollut samalla hinnalla jo monta kk mut jotkut vaan on idiootteja.
Se tyyli miten kysyy ratkaisee.
Minulle jotkut asiakkaat ilmoittaa että maksan tän verran ja siinä käy niin etten myy enää vaikka maksaisi täyden hinnan.
Sitten voi kysyä esim: Onko tässä hinnassa yhtään joustoa tjsp. eli ei töksäytä suoraan niin on heti iisimpi, sellainen "maksan 200€" on huono mutta jos sanoo että olisiko sinusta oikea hinta vaikka 200e tjsp niin menee helpommin läpi.

Mihin sun pitää karata jos olutta haluat ottaa?
"minähän en sitten mitään oluen ryystämistä ala katselemaan"

Aina voi toki kääntää tilanteen edukseen...

Liitteet

• 20200904_141242.webp
    20200904_141242.webp
    74 KB · Katsottu: 67
Se tyyli miten kysyy ratkaisee.
Minulle jotkut asiakkaat ilmoittaa että maksan tän verran ja siinä käy niin etten myy enää vaikka maksaisi täyden hinnan.
Sitten voi kysyä esim: Onko tässä hinnassa yhtään joustoa tjsp. eli ei töksäytä suoraan niin on heti iisimpi, sellainen "maksan 200€" on huono mutta jos sanoo että olisiko sinusta oikea hinta vaikka 200e tjsp niin menee helpommin läpi.

Juu ilman muuta pitää asiallisesti nuo tinkimiset hoitaa ja olla aina kohtelias vaikka kyse olisi muutaman kympin tavarasta.

"minähän en sitten mitään oluen ryystämistä ala katselemaan"

Haet alkosta muutaman hiukan vahvemman oluen ja olutlasin kautta huiviin ja jo alkaa olemaan mukava olo eikä ole mitään ryystämistä.

Jo toinen mukillinen teetä ja hieman lajittelua.
Syksy on tullut. 🍁

OOjv3ox.png

Twinings English Breakfast (ja voileipiä) joka aamu, loppupäivä sitten kahvia. Ei vaikuta vuodenaika.

Doownekillahan on kohta sama kohtalo kuin työkaverilla, joka joutuu sohvalle yöksi jos ottaa yhdenkin oluen 😅

Munkit syömättä. On puhalluttanut siihen malliin, taas.

Viikonpäästä vielä yksi illanvietto, jossa alkoholin nautiskelua. Sen jälkeen ei ole mitään alkoholiin liittyvää onneksi suunnitelmissa. Paitsi oluet santsin kanssa, sivistyneesti.

Back
Ylös Bottom