Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalka vai ihan perinteinen kaari?Kiva, tuli postissa 1+ 8, saa viikonloppuna asennella uutta puhelinta.
Huomenna tulee vielä uusi harrastusväline, jos vaikka musta tulisi vielä Robin Hood.
Mä oon ainakin vuosi pähkäillyt kumman ottaa mutta sitten ajattelin että tykkään ennemmin ampuakin pistoolilla kun se sopii mun pieneen käteen paremmin niin tilasin pistoolijousen kun ajattelin että se on ehkä mulle helpompi käyttää.Jalka vai ihan perinteinen kaari?
Jaa niin joo, enpä oo aatellut että on sellaisiakin kun en ole perehtynyt sen kummemmin noihin.Mä oon ainakin vuosi pähkäillyt kumman ottaa mutta sitten ajattelin että tykkään ennemmin ampuakin pistoolilla kun se sopii mun pieneen käteen paremmin niin tilasin pistoolijousen kun ajattelin että se on ehkä mulle helpompi käyttää.
Joo eihän ne sinänsä mitään "leluja" ole.Jaa niin joo, enpä oo aatellut että on sellaisiakin kun en ole perehtynyt sen kummemmin noihin.
Junnulle ostin "lelu" jousen joskus ja ei se ollutkaan mikään lelu, olisi sillä oravan helposti tappanut ja itse ammuin kerran yhden nuolen hukkaan mettään 50 metrin päähän.
Olisikohan paluu salille mahdollinen?
Kannattaa ottaa viel viikonloppu kaljaa ja läskimaharuokaa, harkitset sitte ensviikolla uudestaan.Olisikohan paluu salille mahdollinen?
Huomenna voisi ottaa kosmisen kännin kun sunnuntaina ei kuitenkaan toimi kortit (jos edes ensi viikolla). Sunnuntaiksihan on sitten pakko varata helvetisti mättöä.Kannattaa ottaa viel viikonloppu kaljaa ja läskimaharuokaa, harkitset sitte ensviikolla uudestaan.
Katselin huvikseen Torin ilmoituksia niin miksi joku koittaa myydä uuden hinnalla käytettyä ap konetta?
![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Uskaltaako tästä edes kysyä tarkemmin.... Anaalifisteli?Iltapäivällä pitäisi mennä Flamingoon vaihtamaan fisteleitä.
No enmä edes tiedä mutta @Helistö ei suostu menemään kylpylöihin kun siellä lilluu kuulemma fisteleitäUskaltaako tästä edes kysyä tarkemmin.... Anaalifisteli?