Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja nyt muuten vaan:
IMAG4942_copy_2007x3681.jpg
Pyysin lasillisen. Sanon nyt: ei ole pelkästään juotavaa tämä. Maks. annostus 4 cl.

Kiva, tuli postissa 1+ 8, saa viikonloppuna asennella uutta puhelinta.
Huomenna tulee vielä uusi harrastusväline, jos vaikka musta tulisi vielä Robin Hood.

Jalka vai ihan perinteinen kaari?
Mä oon ainakin vuosi pähkäillyt kumman ottaa mutta sitten ajattelin että tykkään ennemmin ampuakin pistoolilla kun se sopii mun pieneen käteen paremmin niin tilasin pistoolijousen kun ajattelin että se on ehkä mulle helpompi käyttää.

Mä oon ainakin vuosi pähkäillyt kumman ottaa mutta sitten ajattelin että tykkään ennemmin ampuakin pistoolilla kun se sopii mun pieneen käteen paremmin niin tilasin pistoolijousen kun ajattelin että se on ehkä mulle helpompi käyttää.
Jaa niin joo, enpä oo aatellut että on sellaisiakin kun en ole perehtynyt sen kummemmin noihin.
Junnulle ostin "lelu" jousen joskus ja ei se ollutkaan mikään lelu, olisi sillä oravan helposti tappanut ja itse ammuin kerran yhden nuolen hukkaan mettään 50 metrin päähän.

Jaa niin joo, enpä oo aatellut että on sellaisiakin kun en ole perehtynyt sen kummemmin noihin.
Junnulle ostin "lelu" jousen joskus ja ei se ollutkaan mikään lelu, olisi sillä oravan helposti tappanut ja itse ammuin kerran yhden nuolen hukkaan mettään 50 metrin päähän.
Joo eihän ne sinänsä mitään "leluja" ole.
En minäkään tiennyt pistoolijousista ennenkuin rupesin googlettamaan.
Jousikalastus voisi olla kivan haasteellinen harrastus.

Mun elämä on nyt mennyt ihan siihen malliin että perjantaina pitää karata jos meinaa ottaa olutta, prkl.

Katselin huvikseen Torin ilmoituksia niin miksi joku koittaa myydä uuden hinnalla käytettyä ap konetta?

Kannattaa ottaa viel viikonloppu kaljaa ja läskimaharuokaa, harkitset sitte ensviikolla uudestaan.
Huomenna voisi ottaa kosmisen kännin kun sunnuntaina ei kuitenkaan toimi kortit (jos edes ensi viikolla). Sunnuntaiksihan on sitten pakko varata helvetisti mättöä.

Back
Ylös Bottom