Mihinkähän himskattiin olen kaukosäätimen lykännyt tällä kertaa?
Jääkaapin tarkistin jo.
Katso vessasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jääkaapin tarkistin jo.
Järkeä tästä ei voi löytää, vaikka miten asiaa pyörittelisi.
Laitat vaa sen 250, on retee vedellä plaanissa ja juoda kaljaa samalla.Hei tyypit, nyt kysyin ihan tosissaan jeesiä
Laskin että tulee sille varmaan se 2.5-3 tonnia painoa niin ei taida kuitenkaan ihan 5hv riittää. Mutta oisko parempi kaksi pienempää konetta kuin yksi iso? Olisi siinä sekin että jos toinen hajoaa niin pääsisi eteenpäin.
Yleensähän rikollisella toiminnalla pyritään saamaan joku hyöty.
Lahdessa on vanha venäläinen kantosiipialus maissa, näyttää ne etusukset ihan minareilta rekan alla niin saiskohan sellaiset viritettyä lauttaan?Pohjan ehkä tarvis olla vähän eri mallinen.
![]()
Toisaalta, jos Miss Tennishame on jo kutsuttu lautalle saunomaan, ja moottorin koolla on tarkoitus kompensoida puutteita muilla osa-alueilla, tuo 250hv voi olla juuri sopiva.Laitat vaa sen 250, on retee vedellä plaanissa ja juoda kaljaa samalla.
Jääkaapin tarkistin jo.
Tää on käyny itselle kerran.
Kun tietäisit mihin kutsuttuToisaalta, jos Miss Tennishame on jo kutsuttu lautalle saunomaan, ja moottorin koolla on tarkoitus kompensoida puutteita muilla osa-alueilla, tuo 250hv voi olla juuri sopiva.

Lahdessa on vanha venäläinen kantosiipialus maissa, näyttää ne etusukset ihan minareilta rekan alla niin saiskohan sellaiset viritettyä lauttaan?
Ei olisi pohjan mallilla paljon väliä
katso liitettä 220312
Ihan knoppitietona, olen käynyt joskus nosturilla asentamassa tohon paattiin apumoottorin, oli joku Ivecon 6syl kuorma-auton moottori.
Niijoo… mitähän mahtais maksaa?Eikö tuohon pienellä pintaremontilla väsää äkkiä sen saunan? Saisi samaan sitten baaritiskin ja valkokankaan.
Niijoo… mitähän mahtais maksaa?
Aivan varmasti, pitää ensin hakea lankkua että saa sen suoristettua.Siinä olis hyvä pitää firman pikkujouluja.
Sama. Painaa entteriä niin näppis katoaa. Android.Mulla on ongelma jos kirjoitan viestiä ja tulee virhe, niin älypuhelimen näppäimistö menee pois päältä kun pyyhin kirjaimen pois.
Sama ongelma jos vaihtaa riviä niin näppäimistö katoaa, samaa ongelmaa en ole muualla vielä ainakaan havainnut. Joten onko kohtalon tovereita vai johtuuko puhelimesta?
Joku vastaava pötkelö mielestäni meni Kolin äärellä olevalla Pielisellä juhannuksena, kun seisoin kiven nokassa mato-ongella. Selvinpäin. Unohtui sen jälkeen selvitellä asiaa.Lahdessa on vanha venäläinen kantosiipialus maissa, näyttää ne etusukset ihan minareilta rekan alla niin saiskohan sellaiset viritettyä lauttaan?
Ei olisi pohjan mallilla paljon väliä
katso liitettä 220312
Ihan knoppitietona, olen käynyt joskus nosturilla asentamassa tohon paattiin apumoottorin, oli joku Ivecon 6syl kuorma-auton moottori.