Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei tyypit, nyt kysyin ihan tosissaan jeesiä :nolo:
Laskin että tulee sille varmaan se 2.5-3 tonnia painoa niin ei taida kuitenkaan ihan 5hv riittää. Mutta oisko parempi kaksi pienempää konetta kuin yksi iso? Olisi siinä sekin että jos toinen hajoaa niin pääsisi eteenpäin.
Laitat vaa sen 250, on retee vedellä plaanissa ja juoda kaljaa samalla.

Yleensähän rikollisella toiminnalla pyritään saamaan joku hyöty.

Tosiasiassa vain pienellä osalla rikollisuudesta pyritään harkitusti saamaan hyötyä. Loppu on lähinnä sekoilua, jonka käyttövoimana on puhtaan tyhmyyden, mielenterveysongelmien ja päihteiden pyhä kolminaisuus (lähes joka rikoksesta vähintään yksi kohta listasta saa rastin checkboxiin).

Pohjan ehkä tarvis olla vähän eri mallinen.
:ROFLMAO:
Lahdessa on vanha venäläinen kantosiipialus maissa, näyttää ne etusukset ihan minareilta rekan alla niin saiskohan sellaiset viritettyä lauttaan?
Ei olisi pohjan mallilla paljon väliä :LOL:
1598971528018.png

Ihan knoppitietona, olen käynyt joskus nosturilla asentamassa tohon paattiin apumoottorin, oli joku Ivecon 6syl kuorma-auton moottori.

Lahdessa on vanha venäläinen kantosiipialus maissa, näyttää ne etusukset ihan minareilta rekan alla niin saiskohan sellaiset viritettyä lauttaan?
katso liitettä 220312
Ihan knoppitietona, olen käynyt joskus nosturilla asentamassa tohon paattiin apumoottorin, oli joku Ivecon 6syl kuorma-auton moottori.

Eikö tuohon pienellä pintaremontilla väsää äkkiä sen saunan? Saisi samaan sitten baaritiskin ja valkokankaan.

Mulla on ongelma jos kirjoitan viestiä ja tulee kirjoitusvirhe, niin älypuhelimen näppäimistö menee pois päältä kun pyyhin kirjaimen pois.

Sama ongelma jos vaihtaa riviä niin näppäimistö katoaa, samaa ongelmaa en ole muualla vielä ainakaan havainnut. Joten onko kohtalon tovereita vai johtuuko puhelimesta?

Mulla on ongelma jos kirjoitan viestiä ja tulee virhe, niin älypuhelimen näppäimistö menee pois päältä kun pyyhin kirjaimen pois.

Sama ongelma jos vaihtaa riviä niin näppäimistö katoaa, samaa ongelmaa en ole muualla vielä ainakaan havainnut. Joten onko kohtalon tovereita vai johtuuko puhelimesta?
Sama. Painaa entteriä niin näppis katoaa. Android.

katso liitettä 220312
Joku vastaava pötkelö mielestäni meni Kolin äärellä olevalla Pielisellä juhannuksena, kun seisoin kiven nokassa mato-ongella. Selvinpäin. Unohtui sen jälkeen selvitellä asiaa.

kookle kertoi, kyllä.

Esittely, paree viteo kun ylempi. Tuli videollakin, että samalla omistaja ollut kuin Lahden Rosetta.

Maailmalla vähän isompiakin veheksiä. Aika komeita.

Maailman nopein matkustajalautta. 150 autoa, 1000 matkustajaa ja vauhtia 107 km/h. Wärtsilän vesijetit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom