Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tais jäädä siikkeri sille tielle, kun kävi nappaan naapurin rattorista vanhaan Valmettiinsa osan. Eikä sitä etes saa kiinni mihinkään.
Älä nyt hätäile, arvauskilpailu on käynnissä siihen asti kun pääsen töistä.
Pitäisköhän käydä kotimatkalla hakemassa se loota... Varmuuden vuoksi.

Joo mutta paljonko siitä saa olla lihaa ja paljo läskiä, sekä riittääkö vaikka ei sen kummempia sairauksia ole, diabetestä verenpainetta jne.

Sen mitä skidinä kävi terkkarilla, niin ei ole väliä paljon lihaa tai paljon läskiä. BMI on se joka määrää.
Muistan kun frendi oman lajinsa olympiavalmennettavana painoi yläasteella 90kg pienissä rasvoissa, sai liikalihavan bmi:n ja käskyn liikkua:D ja tämä on tosi. Sama kundi sai siitä kuntotestissä keskinkertaisen, siinä missä pyöräillään vastuksen kasvaessa ja aika verrataan painoon.

Sen mitä skidinä kävi terkkarilla, niin ei ole väliä paljon lihaa tai paljon läskiä. BMI on se joka määrää.
Muistan kun frendi oman lajinsa olympiavalmennettavana painoi yläasteella 90kg pienissä rasvoissa, sai liikalihavan bmi:n ja käskyn liikkua:D ja tämä on tosi. Sama kundi sai siitä kuntotestissä keskinkertaisen, siinä missä pyöräillään vastuksen kasvaessa ja aika verrataan painoon.
Juu noinhan se menee.

Mulla on sitten kanssa alkoholiongelma.

Hoitsu kysyi juonko koskaan 12 olutta minä että juu meneepi joskus kun pitkään tissuttelee. Ei känniä ei krapulaa ja aamusta voi normaalisti toimia, lihava poika jos 14 tunnin aikana tissuttaa tuon ei siinä nouse ees paljoa promillet.
Se sitte siihen että tuo on ongelmakäyttöä 12 on raja.

Kysyin että jos 50kg jannu juo 11 reilussa tunnissa ja sammuu niin se ei oo ongelma, ni ei kuulemma ole koska raja on 12 eikä 11.

Muutaman minuutin altistuminen viidelle yli 15, mutta alle 18-vuotiaalle tytölle.
Kukaan heistä ei tiettävästi ollut porilainen:
"..v*ttu snäpis v*ttu kato mikä booty tällä*
*tiesiksi että v*ttu Jere oli vähän aikaa mun v*ttu tiätsä v*ttu sellainen ystävä v*ttu" *tähän röhönaurut päälle*
"siis v*ttu se oli sun säätö, joo v*ttu"
"mutta v*ttu kato ny tätäki, tää on v*ttu salee joku v*ttu entinen läski ku näin paksut reidet, mutta vittu kato"
"v*ttu mä haluun rasvaimun"
"mä otan v*ttu ekax silarit"
"no v*ttu niin mäkin otan aivan salee silarit"
"v*ttu mulle kans. Ja se v*itun rasvaimu ja sitte v*ttu se rasvansiirto bootyyn"
"joo v*ttu"

Nämä tytöt eivät siis katselleet snäpistä poikien eikä miesten kuvia, vaan toisten naisten ja suunnittelivat tulevaisuuden hankintoja.
Plastiikkakirurgien työt eivät tulle ainakaan vähenemään lähivuosina.

No mut silareillahan saa het paremman itsetunnon ja sitten elämä hymyilee. Pakkis on tietänyt jo vuosia sitten.

Pakaraimplantteja ei oo vielä yksikään kirjoittaja tunnustanut ottaneensa..

Muutaman minuutin altistuminen viidelle yli 15, mutta alle 18-vuotiaalle tytölle.
Kukaan heistä ei tiettävästi ollut porilainen:
"..v*ttu snäpis v*ttu kato mikä booty tällä*
*tiesiksi että v*ttu Jere oli vähän aikaa mun v*ttu tiätsä v*ttu sellainen ystävä v*ttu" *tähän röhönaurut päälle*
"siis v*ttu se oli sun säätö, joo v*ttu"
"mutta v*ttu kato ny tätäki, tää on v*ttu salee joku v*ttu entinen läski ku näin paksut reidet, mutta vittu kato"
"v*ttu mä haluun rasvaimun"
"mä otan v*ttu ekax silarit"
"no v*ttu niin mäkin otan aivan salee silarit"
"v*ttu mulle kans. Ja se v*itun rasvaimu ja sitte v*ttu se rasvansiirto bootyyn"
"joo v*ttu"

Nämä tytöt eivät siis katselleet snäpistä poikien eikä miesten kuvia, vaan toisten naisten ja suunnittelivat tulevaisuuden hankintoja.
Plastiikkakirurgien työt eivät tulle ainakaan vähenemään lähivuosina.

Olin yks niistä tytöistä.

Oli niin kiireinen aamu töissä, että pääsin lähtemään ruokikselle tunnin myöhemmin kuin tavallisesti.
Taukohuoneeseen päästyä selvisi, että joku pahasti nälkää nähnyt oli syönyt mun evään.
Pitänee alkaa kirjoittamaan niihin nimi päälle.

Työkaverilla on kahdelta läksiäiskahvit. Toivottavasti siellä on kakkua...

Vittu mitä rottailua on syödä toisen ihmisen eväät! En edes ymmärrä miten se on mahdollista ainakaan vahingossa syödä, kun luulisi että se joka sitä syö niin tietää varmasti että onko omat safkat.

Meidänkin työpaikalla 2 kertaa tässä kesän aikana joku syönyt kaverin eväät ja vielä kun ei ole mitään valmisruokaa vaan ihan itse tehtyä niin on entistä kummallisempia juttuja. Täytyy olla jollain sitten ollut vaan pirun kova nälkä ilmeisesti niin on turvautunut tällaiseen äärimmäiseen ratkaisuun.

Te kun selaatte aktiivisesti noita myyntijuttuja niin mua kiinnostaisi saunalautta.

Luukku saunatilassa olisi aika makee. Voisi saunoa, juoda kaljaa ja onkia samaan aikaan. Tosin sitten pitäisi olla isotissinen blondi syöttämään hookoon blöötä kun omat kadet ei riitä.

Luukku saunatilassa olisi aika makee. Voisi saunoa, juoda kaljaa ja onkia samaan aikaan. Tosin sitten pitäisi olla isotissinen blondi syöttämään hookoon blöötä kun omat kadet ei riitä.
Mites sellanen jonka vois talvella vetää jään päälle ja pilkkiä samalla?
Nii ja mielellään pitkä blondi yltäis samalla paremmin haavilla auttaan ko niin vitun iso kalasaalis.

Vittu mitä rottailua on syödä toisen ihmisen eväät! En edes ymmärrä miten se on mahdollista ainakaan vahingossa syödä, kun luulisi että se joka sitä syö niin tietää varmasti että onko omat safkat.

Meidänkin työpaikalla 2 kertaa tässä kesän aikana joku syönyt kaverin eväät ja vielä kun ei ole mitään valmisruokaa vaan ihan itse tehtyä niin on entistä kummallisempia juttuja. Täytyy olla jollain sitten ollut vaan pirun kova nälkä ilmeisesti niin on turvautunut tällaiseen äärimmäiseen ratkaisuun.

Mulla on aina huvittanut anti-theft-lounaspakit ja -pussit, mutta selkeästi niille on muutakin kuin huumoritarvetta.

Capture_md.jpg
18iy5bra6ir5cjpg.jpg

lunch-bugs-anti-theft-sandwich-bags.jpg
212.jpg

5jlkj5lk4jlkj.png

i_eBi8Dd-ogQbLHlkUN15iqFw1WwzYtUcwHpcFv2rkLHKlRdtOH6s0CSZ01cGVXcDVydkiGUBzC4HaL2YJjQi7GhLa-ixgmhOKPUnCJrHLj94NGfzuSgirNwmTsgu8KtgE90qS6goI-yRNuJuqvY_DY

Heltsinkin päässä joku ilm. heiluu tussarin kanssa metrossa.

Liian vaikea jakaa linkkiä nyt luurilla :D
Uutisesta päätellen mitään/ketään ei ole vielä löydetty.

e: Operaatio päättynyt.

e2: Ilmoittajan lääkitystä tarkistetaan.

Back
Ylös Bottom