Alicia
VIP
Ootko meillä töissä?
Ilmeisesti. Tiedoksi, että aion ottaa tupla-annoksen herkkuja. Saa nähdä jääköhän muille mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko meillä töissä?
Älä nyt hätäile, arvauskilpailu on käynnissä siihen asti kun pääsen töistä.Tais jäädä siikkeri sille tielle, kun kävi nappaan naapurin rattorista vanhaan Valmettiinsa osan. Eikä sitä etes saa kiinni mihinkään.
Joo mutta paljonko siitä saa olla lihaa ja paljo läskiä, sekä riittääkö vaikka ei sen kummempia sairauksia ole, diabetestä verenpainetta jne.
Juu noinhan se menee.Sen mitä skidinä kävi terkkarilla, niin ei ole väliä paljon lihaa tai paljon läskiä. BMI on se joka määrää.
Muistan kun frendi oman lajinsa olympiavalmennettavana painoi yläasteella 90kg pienissä rasvoissa, sai liikalihavan bmi:n ja käskyn liikkua:D ja tämä on tosi. Sama kundi sai siitä kuntotestissä keskinkertaisen, siinä missä pyöräillään vastuksen kasvaessa ja aika verrataan painoon.
Muutaman minuutin altistuminen viidelle yli 15, mutta alle 18-vuotiaalle tytölle.
Kukaan heistä ei tiettävästi ollut porilainen:
"..v*ttu snäpis v*ttu kato mikä booty tällä**tiesiksi että v*ttu Jere oli vähän aikaa mun v*ttu tiätsä v*ttu sellainen ystävä v*ttu" *tähän röhönaurut päälle*"siis v*ttu se oli sun säätö, joo v*ttu""mutta v*ttu kato ny tätäki, tää on v*ttu salee joku v*ttu entinen läski ku näin paksut reidet, mutta vittu kato""v*ttu mä haluun rasvaimun""mä otan v*ttu ekax silarit""no v*ttu niin mäkin otan aivan salee silarit" "v*ttu mulle kans. Ja se v*itun rasvaimu ja sitte v*ttu se rasvansiirto bootyyn" "joo v*ttu"
Nämä tytöt eivät siis katselleet snäpistä poikien eikä miesten kuvia, vaan toisten naisten ja suunnittelivat tulevaisuuden hankintoja.
Plastiikkakirurgien työt eivät tulle ainakaan vähenemään lähivuosina.
Oli niin kiireinen aamu töissä, että pääsin lähtemään ruokikselle tunnin myöhemmin kuin tavallisesti.
Taukohuoneeseen päästyä selvisi, että joku pahasti nälkää nähnyt oli syönyt mun evään.
Pitänee alkaa kirjoittamaan niihin nimi päälle.
Työkaverilla on kahdelta läksiäiskahvit. Toivottavasti siellä on kakkua...
Te kun selaatte aktiivisesti noita myyntijuttuja niin mua kiinnostaisi saunalautta.
Mites sellanen jonka vois talvella vetää jään päälle ja pilkkiä samalla?Luukku saunatilassa olisi aika makee. Voisi saunoa, juoda kaljaa ja onkia samaan aikaan. Tosin sitten pitäisi olla isotissinen blondi syöttämään hookoon blöötä kun omat kadet ei riitä.
Vittu mitä rottailua on syödä toisen ihmisen eväät! En edes ymmärrä miten se on mahdollista ainakaan vahingossa syödä, kun luulisi että se joka sitä syö niin tietää varmasti että onko omat safkat.
Meidänkin työpaikalla 2 kertaa tässä kesän aikana joku syönyt kaverin eväät ja vielä kun ei ole mitään valmisruokaa vaan ihan itse tehtyä niin on entistä kummallisempia juttuja. Täytyy olla jollain sitten ollut vaan pirun kova nälkä ilmeisesti niin on turvautunut tällaiseen äärimmäiseen ratkaisuun.
Tämä oli varmaan lähimpänä anturin todellista arvoa, mutta koska paketin päällä lukee Mercedes oikea vastaus on 750€.159€
Uutisesta päätellen mitään/ketään ei ole vielä löydetty.Heltsinkin päässä joku ilm. heiluu tussarin kanssa metrossa.
Liian vaikea jakaa linkkiä nyt luurilla :D