Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heitti puuhun ja mä kolme hyzerflippiä mukille :D Eli voitin.
Näistä hysseflipeistä kun oli puhetta, niin nyt määkin näköjään osaan heittää ne. Huomasin vaan tovi sitten vähän vahingossa, että jaa, nämät (pari sopivaa driveria) näköjään flippaa suoraksi (tai vähän ylikin) tuollai loivaan hysseen heitettynä. Helpottunut mukavasti tietyt väylät, kun ei tartte pakottaa mitään antsaa, jos tarvis päästä vähän pidemmän matkaa suht suoraan. Ja toki noilla saa vähän uutta linjaakin heitettyä.

Vähän tainnu saada pituuttakin perus driveen, kun keskittynyt viemään kropan kierron ja saaton kunnolla loppuun, ettei menis heitto niin paljoa pelkällä kädellä.

Te kun selaatte aktiivisesti noita myyntijuttuja niin mua kiinnostaisi saunalautta.
Jos tulisi vastaan sellainen jossa päällirakenteet pitäisi tehdä uusiksi niin kiinnostaisi, moottori ohjauksineen ja ehjät ponttoonit riittäisi.

Te kun selaatte aktiivisesti noita myyntijuttuja niin mua kiinnostaisi saunalautta.
Jos tulisi vastaan sellainen jossa päällirakenteet pitäisi tehdä uusiksi niin kiinnostaisi, moottori ohjauksineen ja ehjät ponttoonit riittäisi.
Mikset tee alusta asti vai onko liikaa rojektia? Firmallehan sen voi tehdä virkistyskäyttöön, tietenkin.

Uutislinkeistä tuli mieleen, hankala on löytää kotimaan uutisoinnista juttuja siitä mitä ruotsissa on taas vaihteeksi meneillään.
Palaako siellä taas autot? En ole niin selannut valtavirrasta poikkeavia medioita hetkeen.

Ja yleensä asia on niin, että mamutushommia ei kirjotella isänmaamme lehdissä.

Ny oli pakko klikata uutislinkkiä. Kakssataa kolmesta stillkuvasta. Oi voi.
9vper.webp

Mikset tee alusta asti vai onko liikaa rojektia? Firmallehan sen voi tehdä virkistyskäyttöön, tietenkin.
Jos kaikki kamat lähtee hankkimaan erikseen niin on paljon kalliimmat kuin tuollaisessa valmiissa, sekä niiden rakentamisessa on aina hommansa ja etenkin kun ei ole mitään kokemusta moottorin ohjauksista niin oma miettiminen.
Ei sillä etteikö edellisten rakentaminen onnistuisi mutta mitä noita virityksiä nähnyt niin mun osaaminen on enempi siitä kellukkeista+rungosta ylöspäin.

Jokohan sitä uskaltaisi ottaa ilmastointimasiinan irti vai aikookohan pallo persellä vielä jollain kuuman ilman purkauksella?

Back
Ylös Bottom