Lääkärillä pahempi hedari ku asiakkailla.
Kaikki joiden yleisvointi on parempi kuin lääkärillä lentää niska-perseotteella ulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lääkärillä pahempi hedari ku asiakkailla.
Tänään keskustelin mummani kanssa.Oma loppu on kyllä lähellä. Sen verra kevyt hedari, että meinaa laatta lentää. Ois pitäny varmaa pyörähtää TT:ssa. Lääkärillä pahempi hedari ku asiakkailla.
Mulla on saalis haavissa FYI.Ootko pappajahdissa, vaikko ihan syömässä vaan?
Ja sinäki yks runkkari siellä.Kyllä oli niiiiiiiin vimosenpäälle laittauduttu, että lihaa on hakemassa.
Ollu vähän rankemmat leikit töissä?Oma loppu on kyllä lähellä. Sen verra kevyt hedari, että meinaa laatta lentää. Ois pitäny varmaa pyörähtää TT:ssa. Lääkärillä pahempi hedari ku asiakkailla.
Sisätautipäivystys on sama, ku ottas potkun päähän!
Hitto mä pelkäsin lapsena kun serkun kanssa katoin sen rainan. Lopussa kun se kersa vetää akillesjänteen poikki papalta tms paloi verkkokalvoille.
On kyllä inho kohtaus se.Hitto mä pelkäsin lapsena kun serkun kanssa katoin sen rainan. Lopussa kun se kersa vetää akillesjänteen poikki papalta tms paloi verkkokalvoille.
View: https://youtu.be/bp4Q3VgdBuE?t=37
Jännä kyllä miten hyvät vanhat kauhuleffat on edelleen kamalia, kamalia as in ahdistavia/pelottavia. Kai se on kun hyvin tehty ilman CGI:tä, vai mikä lie. Toki varmaan kun ylipäätään taitavasti fiilis, musat, kässäri, yms yms.
Liian löysät lääkitykset sulla.Oma loppu on kyllä lähellä. Sen verra kevyt hedari, että meinaa laatta lentää. Ois pitäny varmaa pyörähtää TT:ssa. Lääkärillä pahempi hedari ku asiakkailla.
Pahemmat fibat mä sain Resident evil biohazardista VR-laseilla pelatessa. Aika kuumottavaa menoa.Stephen kingin kirjallisuuden pohjalta tehdyt leffat etenkin, uudet It 1 & 2 eivät niinkään olleet hyviä se vanha versio It elokuvasta on paljon karmivamman oloinen jotenkin todellisempi.
Kauhuelokuvia en kauheasti katsele, mutta kaunat ja ring elokuvat ovat omia lemppareitani. Netflixistä nunna oli kanssa ihan ok
Toi VR kauhupeli on kyllä asia mihin ei pysty lähtee. Ei kupoli kestä.Pahemmat fibat mä sain Resident evil biohazardista VR-laseilla pelatessa. Aika kuumottavaa menoa.
Ne on sairaan realistisia ja tosiaankin niissä on melko kusessa vaikka kuinka tietää että on vain peli.Toi VR kauhupeli on kyllä asia mihin ei pysty lähtee. Ei kupoli kestä.
Hölmöä ajatuksen tasolla, minkäs teet kun pääkoppa on mitä on.
Sisätautipäivystys on sama, ku ottas potkun päähän!
No se, se ja se!VIhollisen puolella. Hyiyök. Siellä on kaikkia sairaita ihimisiä.