Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pöhkö! Siinä ois itessään aurinkopanelit ja tuulivoimala!Oiskohan se langaton vai langallinen, jos sähköllä toimisi?![]()
Ehdottomasti. Ja saappaat jalassa, kesä helteelläkin, kun hyppää ulos hytistä torin laidalla.Ostaisin heti jos olisi rattorin tarve.
Tuollaisen ohjastajalla pitää tietysti olla Hankkija-lippis.
Kumiteräsaappaat.Ehdottomasti. Ja saappaat jalassa, kesä helteelläkin, kun hyppää ulos hytistä torin laidalla.
No ne vielä, niin silloin on viimesen päälle.Kumiteräsaappaat.
Pauli Hanhiniemi on muuten ainoa henkilö joka näyttää hyvältä niissä.
Kastraatio het suoraan.Kajsna voisi määrätä doownekille jarrua. Iso pakkaus, pitkä kuuri.
Jäi tähän vastaamatta, kun kiire painoi.Enemmän kyllä sitä "productivityä" on tuonut tuo ultrawide monitori. Tuo on oikeasti näppärä työskentelyn ja opiskelun kannalta, kun mahtuu pari tai kolmekin ikkunaa vierekkäin samalle ruudulle. Voi vetää copy pastea viereisestä ikkunasta tai koittaa samaan aikaan tajuta jotain speksiä, kun koodaa. Tai ihan kirjoittaessakin näkee jonkun lähteen (tai tehtävän annon) ja oman tuotoksen vieri vieren, niin mukavampi työstää. Jne.
On kyllä komea. Huhhuh.
Tuolla kun kunti kurvaisi hakeen finkua, niin olisi finkulla mahlat reisillä.
Ja sukat lattialla.
Onneksi maanantaina koulutuspäivä.
Täytyy asennoitua huomiseen päivystykseen sillä ajatuksella, että tulee 3,6 normityöpäivän edestä rahulia.
Tuntipalkkakin noussut 21 senttiä! Hienoa.
Eiköhän se alennusta odota hintaan, mutta hommaa palkinto ensin.Voin väittää että tänään mulla oli asiakaspalvelu 10+ jos ei valuvaa kuolaa ja irstasta katsetta huomioida.
Paikalle pöläytti kutsumatta ja pyytämättä aivan järkyn hyvän näköinen ja kroppa näytti vaatteiden päältä katsottuna olevan melko timanttia.
Eniten ehkä vitutti toisella rinkula vasemmassa kädessä mutta ai että mun päivän pelasti sen katse joka poras varmaan reiät mun kallon läpi joten uskottelen itelleni että melkein sain, ainakin sen sähköpostiosoitteen. Pitäskö laittaa qllikuva?
Miten sulla jää tuosta huomiselle?
Miten sulla jää tuosta huomiselle?
Minäpäs ostin, 2 levyä Fazerin sinistä!Miksi en ostanu suklaata![]()