Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ei oo pieniä lapsia tai sairautta, niin en nää mitään syytä miksei pitkät yöunet onnistuis.

tuohon vielä lisäyksenä, että ei kofeiinipitoisia päihteitä kello 15 jälkn niin voi veljet,kuntit, nukuttaa makeasti jo 21:30, ehtoolla

kuntit

sain kuvan ovesta jonka takana säilytetään A. Ankkoja

QzQFOqhwF.jpg

Hyvä mun silti huutaa. Aina nukkunu hyvin. Ollut onnekas kun aina ollut töitä, ja ne pystynyt hoitamaan sujuvasti ettei jää kummittelemaan (taitaa olla itseaiheutettua eikä onnea).
Läheisessä oli ikävä sairaus, mikä olis voinut viedä unet itseltäkin, mutta järkeilin että ei auta skitsoilla siitä, pahentais vaan asiaa, niin ottanut sen erittäin lungisti. Mikä mielestäni helpottanut sairastamista.

Treeni ei oo ongelma kun en treenaa iltaisin. En oikein muutankaan. Negatiivista siinä, että oon sen takia vähän läski. Johtuu varmaan enemmän hiilaripitoisesta ruokavaliosta. Ei oo stressannut sekään koska päässyt siittämään.

Missä oikeasti onnekkaita ollaan oltu niin skidit nukkuu yöt. On tuttavaperheitä missä skidit ei nuku. Se on kyllä vittumaista. Ja kumuloituu.
Iltatähti alta vuoden niin joskus, muttei jokayö, herää öisin, mutta nukahtaa onneksi nopeasti.

Ja lasten heräämisiä varten on onneksi vaimo :D

Ihmisen yksilöllisyys vaikuttaa myös pitkälti siihen kuinka herkkä on tietyille asioille ja mikä vaikuttaa stressinsietokykyyn. Jokaisessa meissä on narsistisia ja autistisia piirteitä enemmän ja vähemmän, jotka monessa tapauksessa vaikuttavat siihen millaisia me ollaan ja kuinka mihinkin asiaan reagoidaan.

Toki varmasti voidaan yrittää välttää joitakin tilanteita jotka saattavat lisätä stressiä mutta nyky yhteiskunnassa välttämättä ei aina mahdollista. 100-vuotta sitten on varmasti ollut aivan eri meininki monessa asiassa ja toki myös omat haasteensakin.

-----‐---‐------aiheen vaihto----------

Cooper testissä meni noin 4 kk sitten 1980 m päätin valita tälle päivälle lenkin ja 12 minuutissa tulos 2002 metriä, lopussa tuli jyrkkä mäki joka vei mehut niinsanotusti.

22 metriä parempi tulos mäkisessä maastossa juostuna. En nyt normaalisti lenkillä varta vasten juokse cooperia mutta tänään halusin kokeilla paljon juoksen 12 minuutissa. Radalla tulos voisi olla luultavasti parempi.

Minä myös olen onnekas, koska nukahtamisvaikeuksia ei ole kyllä lainkaan. Menen illalla sänkyyn pötkölleen, laitan silmät kiinni ja sitten ei yleensä viittä minuuttia mene ennen unta. Ei ole väliä, että joinko kahvia iltayhdeksältä tai tuijotanko ruutua kaksi sekuntia ennen. Sen huomasin, että jefutreenit 22-23 ei todellakaan sopineet mulle, koska niissä nousi adrenaliini sen verran, että yökahdelta olin peipposena pyörimässä.

Vastaavasti olen kyllä todella tietoinen siitä, että jos alkaa olla univaikeuksia, niin sitten on kierrokset elämässä aivan liian kovia kauttaaltaan ja on viimeistään pakko puuttua. Olen myös hetkessä aika toimintakyvytön, jos tulee öitä valvottua. Pari kertaa koiran kanssa saanut käyttää koko yön, ja seuraavana päivänä olen aivan tiedottomassa tilassa, että nostan hattua kaikille vauvojen kanssa yönsä valvoville :confused:

Eilen oli lähes kolmeen kuukauteen ensimmäinen ilta, ettei Piporadio soinut :eek: Join poikkeuksellisesti iltapäivällä kaksi Blanc-olutta. Onko tässä joku yhteys?

Nyt taas kyllä Tonttu-ukot hyppii ja riemu raikaa.

Mullakaan ei ole ollut univaikeuksia ennen ylikuntoa, ylikunnon aikana oli pahoja vaikeuksia saada unta, nykyään nukun hyvin, mutta heti jos on jotain stressiä niin se tulee uniin eli siitä viimeistään huomaan että nyt menee kovaa kun heräilen pitkin yötä tai en saa unta.

Lääkkeeksi siis kaksi Blanc-olutta iltapäivällä nautittuina.
Eihän näille sais nauraa, mutta piporadio on kyllä hieno ilmaisu :D

Saakohan tuohon Kela-korvausta?

Saa nauraa, nauran itsekin alkuahdistuksen ja -hämmingin jälkeen. Elimellisiä syitä on suljettu pois, niin ei (kai) tämä vakavaa ole. Kaikilla viiraa joskus ja ainakin minun aivoissani on toimintaa :)

Piporadio
Miltä tuo käytännössä kuulostaa, onko se kuin ihan oikeasti radio soisi jossain?
Ajattelin vain, kun itsellä soi päässä lähes tauotta jotain, mutta ei silti niin että oikeasti kuulisin mitään. Ajatuksissa, vai miten sen sanoisi.

Ja kappaleet on aina ihan mahtavia, juurikin esim. joululauluja. Viime aikoina se kummelin hän on tehnyt comebackin hän on tullut takaisin.
Tai hyppeli pippeli pitkin laitaa toivotti pimpille hyvää iltaa trallalaa lallalaa...

Vähän luulen ettei jäsen v ole ihan heti lähdössä sen pidemmälle kuin mitä klonkswagenin toimintasäde antaa myöten.

No juu. En häntä epäillykkään. Oli niin nopiat sormet että voi sijasta tuli voit.

Pohjois-Savossa sijaitsevassa Rautalammin kunnassa on todettu koronavirustartunta paikallisessa Nuapuri-ravintolassa.

Niin siis ravintelissako nämä todetaan?. Niin siinä lukee että Nuapurissa todettu.

Varokaa sitä offtopickin kuuluisinta ravintolaa huhtapubia. Jos nenä vuotaa, suattapi joku mennä sinne testeihin.

Voi heitä! Ovat kuitenkin oikein järkyttyneitä.

En ikinä olisi itsekään arvellut, että ravinteliin voi eksyä koronapositiivinen näinä aikoina.

Back
Ylös Bottom