Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vein vihdoin kaksi viime vuonna otettua valokuvaa kehystettäväksi. Valmiista kehyksistä ei vaan löytynyt sopivia, ja etenkin harmikseni huomasin, että suurin osa tuollaisista isommista valmiskehyksistä on nykyään muovipleksillä eikä lasilla. 😟 Kohta on omat tissit seinällä. Kokonaiskustannus kahdelle tuollaiselle kuvalle vaatimattomasti vain jotain tonnin luokkaa, hohhoijaa ja hups. #art.

Ni mitä? Silarit jotta saa tisseistä taulut seinälle?

Ja tuskin tarvii mainita että kuvat tänne.

Päivä mennyt taas rasvapurkin kanssa torin laidalla myyntityössä.

Ei tätä kyllä kestäis pelkästään..ihan ammatillinen itsemurha, kaikki oikea homma jäisi pois ja kunnon osaaminen rupsahtaisi välittömästi.

Marsjäätelö + auringonpaiste, tsek

Tässä ajankuluksi vähän mietiskelin maailmanmenoa ja tulin siihen tulokseen, että huomenna voisi harrastaa hiekkapuhallusta.

Kummastakin tissistä siis kuva erikseen kehystettynä? Sissos suatana, taidetta, sano.
Niillä on varmasti nimet. Kuulostaa sille.
Ni mitä? Silarit jotta saa tisseistä taulut seinälle?

Ja tuskin tarvii mainita että kuvat tänne.

molemmat tissit molemmissa kuvissa, nimeämättä:ruoska: Toisessa enemmän pääosassa kuin toisessa. Eikä mitään silareita, kun mulla on omasta takaa niin hyvät tissit, että turhaa sellainen. Kuvaus+paperikuva+suatanan kallis kehystys, sitä ennen alusvaatekaupan, meikkauksen ja sokeroinnin kautta. Kerrankos sitä boudoiria tyylillä all in.

Tulevat vasta syyskuun alussa kehyksineen valmiiksi. Joutuu odotella. Muutenkin privaattiherkkua ja jonninjoutavaa huutelua.

molemmat tissit molemmissa kuvissa, nimeämättä:ruoska: Toisessa enemmän pääosassa kuin toisessa. Eikä mitään silareita, kun mulla on omasta takaa niin hyvät tissit, että turhaa sellainen. Kuvaus+paperikuva+suatanan kallis kehystys, sitä ennen alusvaatekaupan, meikkauksen ja sokeroinnin kautta. Kerrankos sitä boudoiria tyylillä all in.

Tulevat vasta syyskuun alussa kehyksineen valmiiksi. Joutuu odotella. Muutenkin privaattiherkkua ja jonninjoutavaa huutelua.

Okei. Mä aattelin että tonniin mahtuu jo tissileikkauskin.

En mä mitenkään tuomitse jos helvetin hyvät tissit. On monta tonnia laitettu helvetisti tyhmempääkin kohteeseen, joista on aina jälkikäteen ajatellut että olispa senkin rahan laittanut tisseihin.

Assistentti ajettu virallisesti sisään, ei mulla muuta.
E: Nyt menee jo snadisti pervon puolelle mutta sovitaan että oli jo 16v, jokatapauksessa nuori likka ja sellainen koulupuvun hame kaupassa niin olihan se jotenkin irstaan näköinen. HuhHuh.

Okei. Mä aattelin että tonniin mahtuu jo tissileikkauskin.

En mä mitenkään tuomitse jos helvetin hyvät tissit. On monta tonnia laitettu helvetisti tyhmempääkin kohteeseen, joista on aina jälkikäteen ajatellut että olispa senkin rahan laittanut tisseihin.
Mulle tuli jotenkin ekana mieleen Kuusamon Veistokisat.

View: https://youtu.be/LbDIXPuOQ0w

Back
Ylös Bottom