Deleted member 43228
Niillä on varmasti nimet. Kuulostaa sille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vein vihdoin kaksi viime vuonna otettua valokuvaa kehystettäväksi. Valmiista kehyksistä ei vaan löytynyt sopivia, ja etenkin harmikseni huomasin, että suurin osa tuollaisista isommista valmiskehyksistä on nykyään muovipleksillä eikä lasilla.Kohta on omat tissit seinällä. Kokonaiskustannus kahdelle tuollaiselle kuvalle vaatimattomasti vain jotain tonnin luokkaa, hohhoijaa ja hups. #art.
no kyllä se kohta hymyksi muuttuu kun sillä kuittaa seuraavan 3vk sukellusmatkanPäivä mennyt taas rasvapurkin kanssa torin laidalla myyntityössä goatse verillä.
Ei tätä kyllä kestäis pelkästään
no kyllä se kohta hymyksi muuttuu kun sillä kuittaa seuraavan 3vk sukellusmatkan
Tpr?Päivä mennyt taas rasvapurkin kanssa torin laidalla myyntityössä.
Ei tätä kyllä kestäis pelkästään..ihan ammatillinen itsemurha, kaikki oikea homma jäisi pois ja kunnon osaaminen rupsahtaisi välittömästi.
Kummastakin tissistä siis kuva erikseen kehystettynä? Sissos suatana, taidetta, sano.
Niillä on varmasti nimet. Kuulostaa sille.
Ni mitä? Silarit jotta saa tisseistä taulut seinälle?
Ja tuskin tarvii mainita että kuvat tänne.
Toisessa enemmän pääosassa kuin toisessa. Eikä mitään silareita, kun mulla on omasta takaa niin hyvät tissit, että turhaa sellainen. Kuvaus+paperikuva+suatanan kallis kehystys, sitä ennen alusvaatekaupan, meikkauksen ja sokeroinnin kautta. Kerrankos sitä boudoiria tyylillä all in.
molemmat tissit molemmissa kuvissa, nimeämättäToisessa enemmän pääosassa kuin toisessa. Eikä mitään silareita, kun mulla on omasta takaa niin hyvät tissit, että turhaa sellainen. Kuvaus+paperikuva+suatanan kallis kehystys, sitä ennen alusvaatekaupan, meikkauksen ja sokeroinnin kautta. Kerrankos sitä boudoiria tyylillä all in.
Tulevat vasta syyskuun alussa kehyksineen valmiiksi. Joutuu odotella. Muutenkin privaattiherkkua ja jonninjoutavaa huutelua.
Mulle tuli jotenkin ekana mieleen Kuusamon Veistokisat.Okei. Mä aattelin että tonniin mahtuu jo tissileikkauskin.
En mä mitenkään tuomitse jos helvetin hyvät tissit. On monta tonnia laitettu helvetisti tyhmempääkin kohteeseen, joista on aina jälkikäteen ajatellut että olispa senkin rahan laittanut tisseihin.