Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppuna pitäisi tähän tietoon heittää Kuopion vierailu. Puijon ja Siilinjärven fribaradat nyt ainakin suunnitelmissa. Mistä ruokaa Kuopiossa? Ei kalakukkoa.

Eikö siellä ole ainakin joku ihan kehuttu burgerpaikka? Siis jos sen tapaista ruokaa haluaa.

Viikonloppuna pitäisi tähän tietoon heittää Kuopion vierailu. Puijon ja Siilinjärven fribaradat nyt ainakin suunnitelmissa. Mistä ruokaa Kuopiossa? Ei kalakukkoa.
Voit kerätä mun hukkaamat kiekot Puijolta, jos tänää sinne jaksan raahautua!
Millasta ruokaa ja mihi aikaan?

Eikö siellä ole ainakin joku ihan kehuttu burgerpaikka? Siis jos sen tapaista ruokaa haluaa.
Täytyy myöntää, etten muista yhtään, mutta yleensä joku säällinen burgeripaikka löytyy melkein kaupungista kuin kaupungista. Ainakin vähänkään isommasta. Pitääpi googlata.

Voit kerätä mun hukkaamat kiekot Puijolta, jos tänää sinne jaksan raahautua!
Millasta ruokaa ja mihi aikaan?
Onko söpön vaaleanpunaisia kiekkoja? Niin kuin itselläni luottokiekot.

Ja öö, aikataulusta tai sapuskan tarkemmasta laadusta en osaa oikein sanoa. Onkos jotain kotiruokatyyppistä lounasta lauantaisin jossain? Hyvä pizza toimii ainakin aina.

Täytyy myöntää, etten muista yhtään, mutta yleensä joku säällinen burgeripaikka löytyy melkein kaupungista kuin kaupungista. Ainakin vähänkään isommasta. Pitääpi googlata.

Se on tuo Burger5, josta olen lukenut paljon hyvää ja merkinnyt sen omalle kuopijjo-reissulle. Pitäköön kalanraatonsa muualla, pyh.

Mulle oikein soitti se henkilö jolta kysyin siitä it-help deskin työstä lisätietoja ja kertoi lähtöpalkan ja pyysi lähettämään hakemuksen.
Lähtöpalkka 2-300 euroa enemmän kuin palkka nyt. Ja matkustuskin on tulevaisuudessa sellaista että pääsee asentelemaan ohjelmia uusille asiakkaille.
Kuulostaa hyvältä.

Onko söpön vaaleanpunaisia kiekkoja? Niin kuin itselläni luottokiekot.

Ja öö, aikataulusta tai sapuskan tarkemmasta laadusta en osaa oikein sanoa. Onkos jotain kotiruokatyyppistä lounasta lauantaisin jossain? Hyvä pizza toimii ainakin aina.
Keltasia ja oransseja kiekkoja!

Skillaa suosittelen lounaspaikaksi la.

Reps.

Liitteet

• sovinistiyhtye .webp
    sovinistiyhtye .webp
    107,5 KB · Katsottu: 113
Vaaka näyttää 1.1 kg vähemmän kuin viikko sitten.

Ehdotin miehelle, että lauantaina voitaisiin käydä rantasaunassa ja sen jälkeen tehdä hirvenlihasta pitsaa. Jälkkäriksi voisin syödä miehen tekemää mustikkapiirakkaa vaikkapa vaniljaskyrrillä, niin ei menisi ihan överiksi.

Headhunteri soitteli. Tarjosi jotain pikkupomon paikkaa, en lämmennyt.

Olenkohan vetämässä itseäni ihan vahingossa ketoosiin? Infernaalinen jysäri.

Onko kunteilla tai minkeillä sähköpöytää? Mä sain loman aikana moisen.

Ajattelin, että ei tässä pysty seisoa kuin tunnin päivässä, mutta neljäs päivä nyt mennyt istumati eikä tunnu missään. Paitsi kellon näyttämässä kalorinkulutuksessa.
Ekana päivänä sattu jalkapohjiin, mutta sitten tajusin käyttää mukana tullutta mattoa sukkasilteen niin tämä ok.

Hyvä keksintö. Niskat ainakin tuntuu hyvältä. Tuolissa rötväsin aina luonnottomassa makuuasennossa niska hirveessä kulmassa.

Back
Ylös Bottom