Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissalta poistettiin kaksi hammasta nukutuksessa + kipulääke ja antibiootti. Vain reilu 100€! Menen tuonne itsekin, kun hammashoitotarvetta ilmenee.

Pihinä ihmisenä käyn hammaslääkärissä viiden vuoden välein. Tänään oli taas se päivä. Tarkastus, reikiä nolla, 53 euroa.

Katti siis piti nukuttaa, jotta siltä saatiin lääkkeet pois?

No kaikilla meillä on omat riippuvuutemme!:)

Yli-innokas apteekkitäti varoitti tänään tottumuksesta, kun hain uusitun nukahtamislääkereseptini. Höhöö. Minä olen jo riippuvainen.

Sitäpaitsi mitä kaikkea tulevaisuus tuokaan tullessaan! Päässäni soi nyt ihan oma musiikki jopa työaikanakin :eek: Tämä ei ole huolestuttavaa (lkr sanoi): kaikilla ihmisillä on aivoissaan valmius pieniin ääniharhoihin ja kyseessä on ominaisuus eikä oire sairaudesta.

Nyt on kyllä syötävä totaalisen loppu. Löysin nahistuneen riisikakun. Pakko syödä se, että saa nukutuksi. Huomenna töitten jälkeen kauppakassi.

@doownek taas olis toimitusjohtajatason kiesi

Aika provosoiva rekkari kyllä. :unsure: :LOL:

fe5cc494f8f4720109147da996f42af4.jpg

Olen tämän viikon pitänyt ruokapäiväkirjaa, jotta saadaan muija ojennukseen syksyllä. Kummasti sitä siistiytyy syömiset jo ihan itsestään tälläkin tavalla, kun en minä kehtaa esitellä mitään pitsaruokavaliota. Vaikea kaunistellakaan, kun pitää ottaa kuva kaikesta.

Vielä kun saisi aikaiseksi aktivoida salikortin ja käydä kevyesti läpsyttelemässä ennen ensi viikkoa.

Viikonloppuna pitäisi tähän tietoon heittää Kuopion vierailu. Puijon ja Siilinjärven fribaradat nyt ainakin suunnitelmissa. Mistä ruokaa Kuopiossa? Ei kalakukkoa.

Back
Ylös Bottom