Deleted member 43228
Sumpin pihautus.
Kuntoilin hieman käsipainolla eilen olohuoneessa. Näppärää.
Kuntoilin hieman käsipainolla eilen olohuoneessa. Näppärää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos huhtapupi menee kiinni niin siitähän tulee mellakka.Epätietoisuus jäytää nyt kovin.
Jos huhtapupi menee kiinni niin siitähän tulee mellakka.
Pitäisikö mennä maastohousuissa ja maihareissa konttorille?
Mä olen miettinyt heittäytyykö naiset epätoivoiseksi jolloin voisi "lohduttaa" heitä? Pitänee tarjota tätä apua jossain somekanavalla...
Pitäisikö mennä maastohousuissa ja maihareissa konttorille?
Jos menet kauppaan niin vyörytä pari hyllyväliä.Pitäisikö mennä maastohousuissa ja maihareissa konttorille?
Ei ne mitään sulkeudu. Ainakaan vielä.Alkaa oikeasti vituttaa, kun joka lehti on täynnä juttuja siitä, että "kuntosalit sulkeutuvat, mutta kunnossa pysyy kotitreenilläkin". Vaikka olen tällä hetkellä rapakuntoista hipova keski-ikäinen, niin en varmasti pysy edes nykykunnossa millään kotitreenillä, niin kauan kuin kotoa ei löydy lavaa ja kyykkytelinettä, ja paskalehtien ohjeilla vielä vähemmän.
Mä kanssa luulin mutta meidän sali on kylän ainoa sali jossa "kannetaan vastuuta". Seuraus on että kaikki haihtuu muille saleille joten hyöty jotain +-0 tälläkin hyvällä teolla.Ei ne mitään sulkeudu. Ainakaan vielä.
Ojentajaa voit treenata heittämällä heitä erilaisilla esineillä.Tällai kerrostalossa joutuis kyllä vahvasti soveltamaan pihahommiakin. Vois toki koittaa maastavetää mattotelinettä irti tai tehdä hauiskääntöä naapurin kakaroilla (jos saa kiinni).