Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Minä huomasin, että oli mukava seurata jotain sarjaa/urheilua samalla, kun tekee jumpan. --> Jumppanurkan viereen tietokoneelta suoratoisto pyörimään ja jumppa ennalta määrättyä progressiota päivän kunnon mukaan mukaillen, niin ei tule lusmuiltuakaan.
Erityisesti urheilua on tosi mukava seurata jumpatessa. 🙂

Oli taas niin arvattavissa tämä, sovin yhtiökumppanin kanssa, että tulen tänään myöhemminen, niin tottakai pirteänä ylhäällä ennen kellonsoitto aikaa. Huomenna sitten syvimmässä rem-unessa kun kello soi ja aivan kauheeta herätä.

Pitäisikö mennä maastohousuissa ja maihareissa konttorille?

Oon kuule miettiny ihan samaa! Reppu makuupusseineen selkään. Harmi kun taisteluliivejä ei jaettu.

Mulla on vaan ongelma että olen hakenut omat m05 hieman kevyempänä noin 6-7 vuotta sitten. Kiva vetää maasto-makkarankuorena konttorille.

Kuntit on ihan hyvä tämä 200mbit kuitu vaikka dna:lta pitikin ottaa. Nopeustesti näyttää 198mbit. Hyvin toimii skype ja teams paltsut samalla kun skidit kattoo verkkotallennuksista lastenohjelmia.
Ennen tätä oli 100mbit 4G elisalta. Joskus aamupäivällä nopeus saattoi olla jopa 20mbit. Iltaisin ja vkl 0,5-2mbit.

20200317_092201.webp

Alkaa oikeasti vituttaa, kun joka lehti on täynnä juttuja siitä, että "kuntosalit sulkeutuvat, mutta kunnossa pysyy kotitreenilläkin". Vaikka olen tällä hetkellä rapakuntoista hipova keski-ikäinen, niin en varmasti pysy edes nykykunnossa millään kotitreenillä, niin kauan kuin kotoa ei löydy lavaa ja kyykkytelinettä, ja paskalehtien ohjeilla vielä vähemmän.

Isojen kivien pyörittely, ylisuurien kuormien lykkäily kottikärryillä, tukkien kääntely tai vetäminen liinoilla ja mitäs muita näitä hyviä aktiviteetteja nyt olikaan.
Eli "pihahommia".

Alkaa oikeasti vituttaa, kun joka lehti on täynnä juttuja siitä, että "kuntosalit sulkeutuvat, mutta kunnossa pysyy kotitreenilläkin". Vaikka olen tällä hetkellä rapakuntoista hipova keski-ikäinen, niin en varmasti pysy edes nykykunnossa millään kotitreenillä, niin kauan kuin kotoa ei löydy lavaa ja kyykkytelinettä, ja paskalehtien ohjeilla vielä vähemmän.
Ei ne mitään sulkeudu. Ainakaan vielä.

Tällai kerrostalossa joutuis kyllä vahvasti soveltamaan pihahommiakin. Vois toki koittaa maastavetää mattotelinettä irti tai tehdä hauiskääntöä naapurin kakaroilla (jos saa kiinni).
Ojentajaa voit treenata heittämällä heitä erilaisilla esineillä.

Back
Ylös Bottom