Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

lakuja.webp

Vai pitikö olla maitosuklaata?

ei kai terveyden alan ammattilaisen saisi sielä nyt käydäkkään?

tuossa mahtavan esimerkillistä toimintaa Tarjalla

Häädetyt fanit hermostuivat kisajärjestäjille: ”Me ei lähdetä kirveelläkään” – kiertävät koronakieltoa
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/258f66e5-a7a2-412a-8a1b-46a86ff7171a

Onkohan artikkelissa olevan kuvan ilme juuri se hetki, kun Kummola kuuli uutisesta. :D

Anteeksi, ei saa nauraa vakava asia mutta hieman naurahdin ilmeelle.

En oo muuten syöny karkkia kohta kahteen kuukauteen! Wtf. En olis uskonu tämmöseenkään.
Lievästi kade selkärangasta.
Minä olin vajaa 2 kk syömättä karkkia, suklaata, jäätelöä, siis mitään roskaherkkuja. Tämä loppui toissalauantaihin mutta sen jälkeen....
olen ollut flunssainen koko viikon ja olen ihan hunningolla. 😓 Söin toissailtana karkkia ja voisi nytkin. Ja sitähän nimittäin riittää!
Koska siis, kun on paha olla niin yleensä sokeri auttaa. 😐

Mietin pitäskö jättää saleilut tauolle. Joka tapauksessa tässä taitaa tilanteen osalta olla jo kusessa.

jätin jo, ryhdyin jo harkitsemaan ryhtyiskö juoksentelemaan #ajankuluksi
koska: on vielä niin märkää, ettei harrastepyörillä voi ajaa: ne sottaantuu!

jätin jo, ryhdyin jo harkitsemaan ryhtyiskö juoksentelemaan #ajankuluksi
koska: on vielä niin märkää, ettei harrastepyörillä voi ajaa: ne sottaantuu!
Tiettyjä haasteita saada järkevästi juoksentelut ja jalkatreenit ohjelmaan. Onneksi voi aina syödä.

Lievästi kade selkärangasta.
Minä olin vajaa 2 kk syömättä karkkia, suklaata, jäätelöä, siis mitään roskaherkkuja. Tämä loppui toissalauantaihin mutta sen jälkeen....
olen ollut flunssainen koko viikon ja olen ihan hunningolla. 😓 Söin toissailtana karkkia ja voisi nytkin. Ja sitähän nimittäin riittää!
Koska siis, kun on paha olla niin yleensä sokeri auttaa. 😐
Ei oo tehny ees mieli. Menny tällä kertaa ihan huomaamatta. Tuli vain Mieleen, kun Finnlady latasi herkkunsa tiskiin..

Tulin salilta kotio niin ajelin mc paikkaan saatujen ohjeiden mukaan mutta niin oli moni muukin. Tolkuton jono niin ajelin kotiin ja tein nakkikastiketta.
Oli ja on hyvää.

Back
Ylös Bottom