Iski väsymys. Taidan pihauttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valmiuslaki mainittu.
Joko huomenna jaetaan kiväärit?
MC viimeksi eilen tsedattu, otin aterian lisäksi sundae jäätelön mihin dippasin ranut 4/5Nakkikastike ja pakastevihannekset vai mäkkäri?
ei kai terveyden alan ammattilaisen saisi sielä nyt käydäkkään?
tuossa mahtavan esimerkillistä toimintaa Tarjalla
Häädetyt fanit hermostuivat kisajärjestäjille: ”Me ei lähdetä kirveelläkään” – kiertävät koronakieltoa
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/258f66e5-a7a2-412a-8a1b-46a86ff7171a
Mietin pitäskö jättää saleilut tauolle. Joka tapauksessa tässä taitaa tilanteen osalta olla jo kusessa.ei kai terveyden alan ammattilaisen saisi sielä nyt käydäkkään?
tuossa mahtavan esimerkillistä toimintaa Tarjalla
Häädetyt fanit hermostuivat kisajärjestäjille: ”Me ei lähdetä kirveelläkään” – kiertävät koronakieltoa
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/258f66e5-a7a2-412a-8a1b-46a86ff7171a
Lievästi kade selkärangasta.En oo muuten syöny karkkia kohta kahteen kuukauteen! Wtf. En olis uskonu tämmöseenkään.
Näille mitään uskalla antaa.Sullahan niitä riittää. Voit muutaman antaa palstan jäsenille.
Mietin pitäskö jättää saleilut tauolle. Joka tapauksessa tässä taitaa tilanteen osalta olla jo kusessa.
Tiettyjä haasteita saada järkevästi juoksentelut ja jalkatreenit ohjelmaan. Onneksi voi aina syödä.jätin jo, ryhdyin jo harkitsemaan ryhtyiskö juoksentelemaan #ajankuluksi
koska: on vielä niin märkää, ettei harrastepyörillä voi ajaa: ne sottaantuu!
Ei oo tehny ees mieli. Menny tällä kertaa ihan huomaamatta. Tuli vain Mieleen, kun Finnlady latasi herkkunsa tiskiin..Lievästi kade selkärangasta.
Minä olin vajaa 2 kk syömättä karkkia, suklaata, jäätelöä, siis mitään roskaherkkuja. Tämä loppui toissalauantaihin mutta sen jälkeen....
olen ollut flunssainen koko viikon ja olen ihan hunningolla.Söin toissailtana karkkia ja voisi nytkin. Ja sitähän nimittäin riittää!
Koska siis, kun on paha olla niin yleensä sokeri auttaa.![]()
Tässähän ihan yritetään houkutella. NAISpuoleinen nassesetä.
Eli nassetäti.Pitää alkaa tusaan suomi-kpta käyttökuntoon.Valmiuslaki mainittu.
Joko huomenna jaetaan kiväärit?
Tässähän ihan yritetään houkutella. NAISpuoleinen nassesetä.Eli nassetäti.
No se nyt taas sitten olkoot ongelmasi. Itse olen enemmänkin lakujen perään.Joo, myös noi kauppiksen fuksipojat on kyllä aika herkkuja.
ryhdyin jo harkitsemaan ryhtyiskö juoksentelemaan #ajankuluksi