Deleted member 43228
Hierojalle mars, jos ei ole tullut käytyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En.
No meinas päästä sammakoita suusta ja olin jo sanomassa, että ”heihei tohtori”. Sain oltua hiljaa. Onneksi.
Minä oon ollut vähän epämukavuusalueella ja katellu haavoja koko päivän.
Hyvin elävälle vaikuttaa! Sun pitää alkaa tehä pientä jäynää. Viet esim. tohtorin nimiin Coca-Cola pullon jonnekin!
Kävitkö päivän päätteksi pilluttamassa Porschen ovenkahvat?
Oletko koittanut hieronnan lisäksi myös muita vaihtoehtoja kuten akupunktiota tai osteopaattia? Pitäisi taas joku kerta käydä akupunktiossa tekee hyvää.Jooh pitäis ottaa pari kolme kertaa suoraan. Mulla vaan yleensä esim kallonpohjan lihasten hieronta laukaisee sen huonon olon, siis aktivoi sen. Ehkä kyllä joutuis nyt silti menee! Sain vaan tänään poliisilta 170€ kirjeen koska mulla oli 60 alueella 67km vauhtia... 66km olis päässy varoituksella mutta tällänen lotto tänään... sinne meni hierojat.
Oletko koittanut hieronnan lisäksi myös muita vaihtoehtoja kuten akupunktiota tai osteopaattia? Pitäisi taas joku kerta käydä akupunktiossa tekee hyvää.
Btw, pääset nillittämään mun woocommerse virityksistä tällä viikollaJoo ei missään nimessä tuollaista tyttöpyörää![]()

Jawohl
Nonissaatana. Keskiviikkona piti lähtee Innsbruckiin, nyt se on julistettu epidemia-alueeksi.
e. Pitäskö mennä muodikkaasti sinne vähän nuoleskeleen paikkoja...
No niin justiinsa.Nonissaatana. Keskiviikkona piti lähtee Innsbruckiin, nyt se on julistettu epidemia-alueeksi.
e. Pitäskö mennä muodikkaasti sinne vähän nuoleskeleen paikkoja...
Antibiootit jo hommattu. Mutta tosiaan, hypätään nyt ensin.No niin justiinsa.
Siinä on kyllä taas tiedossa melkoinen keskieuroopan mäkiviikko.
Hyvä! Vastahan niistä oli puhetta.Antibiootit jo hommattu. Mutta tosiaan, hypätään nyt ensin.
Pistä linkkiä. Mä oon kans omaani vääntänyt koko viikon.Btw, pääset nillittämään mun woocommerse virityksistä tällä viikolla![]()
Laitan sinne ryhmään niin saa muutkin kertoa mielipiteen.Pistä linkkiä. Mä oon kans omaani vääntänyt koko viikon.