Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jooh pitäis ottaa pari kolme kertaa suoraan. Mulla vaan yleensä esim kallonpohjan lihasten hieronta laukaisee sen huonon olon, siis aktivoi sen. Ehkä kyllä joutuis nyt silti menee! Sain vaan tänään poliisilta 170€ kirjeen koska mulla oli 60 alueella 67km vauhtia... 66km olis päässy varoituksella mutta tällänen lotto tänään... sinne meni hierojat.

Aiempaan liittyen:
1583765096872.webp

Suosittelen niin loppuu moinen oireilu. Itselle ainakin auttaa jumeihin hieronta. Tosin, eipä ole aikoihin kyllä ollut vaivaa. Toivotaan että ei tulekaan, koska kallista.

Jooh pitäis ottaa pari kolme kertaa suoraan. Mulla vaan yleensä esim kallonpohjan lihasten hieronta laukaisee sen huonon olon, siis aktivoi sen. Ehkä kyllä joutuis nyt silti menee! Sain vaan tänään poliisilta 170€ kirjeen koska mulla oli 60 alueella 67km vauhtia... 66km olis päässy varoituksella mutta tällänen lotto tänään... sinne meni hierojat.
Oletko koittanut hieronnan lisäksi myös muita vaihtoehtoja kuten akupunktiota tai osteopaattia? Pitäisi taas joku kerta käydä akupunktiossa tekee hyvää.

Tänään tuntui penkkikikin luistavan paremmin kun otti leveämmän otteen, uskon että voin ensikerralla lisätä rautaa tankoon.

Oletko koittanut hieronnan lisäksi myös muita vaihtoehtoja kuten akupunktiota tai osteopaattia? Pitäisi taas joku kerta käydä akupunktiossa tekee hyvää.

Osteopaatilla käynnyt olkapäitä fixaamassa ja tenniskyynärpäätä näyttämässä... Niskaa en ole viel siel esitellyt, mutta valitettavasti kuulun ryhmään joka ei saa mitään vastetta akupunktiosta. Kolmesti kokeiltu ja aina rukoilen jotain tsiljoonasta jumalasta että toimisipa nyt ja toisi helpotuksen mutta toistaiseksi se on jäänyt vain neulojen tökkimiseksi ilman vaikutusta.

Nonissaatana. Keskiviikkona piti lähtee Innsbruckiin, nyt se on julistettu epidemia-alueeksi.

e. Pitäskö mennä muodikkaasti sinne vähän nuoleskeleen paikkoja...

Nonissaatana. Keskiviikkona piti lähtee Innsbruckiin, nyt se on julistettu epidemia-alueeksi.

Mulla kans olis risteily ruotsiin 2 viikon päästä, eiköhän tuohon väliin ole jo liikkuminen kielletty siihen(kin) suuntaan.

No niin justiinsa.
Siinä on kyllä taas tiedossa melkoinen keskieuroopan mäkiviikko.

Back
Ylös Bottom