Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en saa itse otettua kädestä kuvaa ja olkapääkin näyttää ihan perseeltä 😄

Liitteet

• 20200306_164602.webp
    20200306_164602.webp
    39,2 KB · Katsottu: 141
Kuvan ottaminen meni ihan käteen? Osittain päin persettä?
Älä nyt kerro tätä muille mutta mulla on salainen suunnitelma saada poppis laittamaan tissikuvan (vaatteet päällä) kun ensin itse laittaa jotain kuvaa. Koitin ottaa jotain järkevää kuvaa räpylästä mutta kun ei ole salilta niin näyttää lähinnä joltain pirinarkin reideltä niin ei kehtaa.

Kyllä asia on niin, että miehesi on menettänyt sydämensä Åke R Man:ille.
Ei liity suoranaisesti Maneihin, mutta ns alan dokumentteja saapui tänään sähköpostiin 665 sivua.
On kaavioo ja räjäytyskuvaa ja osanumeroita jajaja...

Ei tule mitään. Minä en kokkaa, enkä aio aloittaa.
Veikkaan kuitenkin, että tuostakin selviytyisi kun varaisi kylkeen muutaman satagrammaa voita. Mitä olen jotain kokkiohjelmia katsellut, niin tämä tuntuu olevan olennaista.
Sitten lähtökohdat miehen viekoittelemiseksi avioliiton orj...
satamaan ovat valitettavasti huomattavasti heikommat 😕

Kyllä tähän saakka olen itse tehnyt aina sen parhaimman makkarakastikkeen verrattuna NAISihmiseen.

Tosin, sukupuuta vähän vaeltamalla löytyy se kohta jossa on ultimaattinen kulmimaatiopiste. The piste, lähtökohta kotiruuan maulle johon verraten tarkastellaan omia ja muiden tuotoksia.

Yksi resepti pitäisi vielä ottaa talteen, ennen kuin katoaa.

Back
Ylös Bottom