Pitää selvästi mennä kohteeseen katselemaan seinää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekis mieli
Taidan ottaa illansuussa muutaman Caol Ilan kohtisohvalla. Sitä ennen laitan kyllä kameran laatikkoon.Minä jopa tiedän kuvan ja kipsien tarinan
yhtesti a-alueella naapuripöytään kuulin kes-kustelun
on kyllä hirmu hyvää keskiolutta a.7€
Tekis mieli ryypätä.
heeseeken korttia en ole jaksanut etsiä
lue:kehdannut
Kuvan ottaminen meni ihan käteen? Osittain päin persettä?Mä en saa itse otettua kädestä kuvaa ja olkapääkin näyttää ihan perseeltä![]()
Älä nyt kerro tätä muille mutta mulla on salainen suunnitelma saada poppis laittamaan tissikuvan (vaatteet päällä) kun ensin itse laittaa jotain kuvaa. Koitin ottaa jotain järkevää kuvaa räpylästä mutta kun ei ole salilta niin näyttää lähinnä joltain pirinarkin reideltä niin ei kehtaa.Kuvan ottaminen meni ihan käteen? Osittain päin persettä?
Kyllä.Kolme kuukautta tasan.
Ja kunhan napapiiri on ylitetty, taloja ei juurikaan ole haittaamassa maisemia.
Mietin vaan että mitä sitten tehdään jos löytyy kolmannen valtakunnan harkkoja.Kyllä.
Komiata, komiata sano!
Onhan meillä ainakin ekan erän kuljetukseen kohtalainen kuljetuskalusto. En olisi huolissani.Mietin vaan että mitä sitten tehdään jos löytyy kolmannen valtakunnan harkkoja.
Hmm.
Ehkäpä otamme yhteyden Porvoon päämajaan.
Ei liity suoranaisesti Maneihin, mutta ns alan dokumentteja saapui tänään sähköpostiin 665 sivua.Kyllä asia on niin, että miehesi on menettänyt sydämensä Åke R Man:ille.
Ja tukikohtaa lähinnä olevan mittauspisteen lumensyvyys tällä hetkellä noin 120cm.Onhan meillä ainakin ekan erän kuljetukseen kohtalainen kuljetuskalusto. En olisi huolissani.

Sitten lähtökohdat miehen viekoittelemiseksi avioliiton orj...Ei tule mitään. Minä en kokkaa, enkä aio aloittaa.
Veikkaan kuitenkin, että tuostakin selviytyisi kun varaisi kylkeen muutaman satagrammaa voita. Mitä olen jotain kokkiohjelmia katsellut, niin tämä tuntuu olevan olennaista.