Kuukauden verran tässä taas koittanut syödä siististi mutta pitäs toi alkomahooli jättää pois niin alkas tapahtuu.Kunhan nyt aina isoimpia näin keväällä sulattaa. Se riittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukauden verran tässä taas koittanut syödä siististi mutta pitäs toi alkomahooli jättää pois niin alkas tapahtuu.Kunhan nyt aina isoimpia näin keväällä sulattaa. Se riittää.
Viimeksi lopetin siihen 70kg kun ei vielä ollut masu pyykkäyskunnossa, toisaalta penkissä oli silloin se n. 1.5x omapaino niin ihan jeppis![]()
hirvittävän lihavia olette
Onneksi kohta aletaan olemaan taas 80kg paikkeilla ja mikä kummallisinta niin tänäänkin paukkui vanhat ennätykset ihan kirskuen murskaksi.tänäänkin paukkui vanhat ennätykset ihan kirskuen murskaksi.
Se nyt on helpoin rasti.Kuukauden verran tässä taas koittanut syödä siististi mutta pitäs toi alkomahooli jättää pois niin alkas tapahtuu.
Mulla se riippuu ihan motivaatiosta ja nyt ollut teemana enempi painonnosto niin siinä se tekniikkakin näyttelee aika isoa osaa. Hyvänä päivänä kun kaikki osuu kohdalleen niin tulosta tulee.Itse en sitä päivää taida nähdä enää missään liikkeessä.
Syömättä voin olla mutta juomatta enSe nyt on helpoin rasti.
Ongelma on se, että ruoka on hyvää. Onneksi voi hyötyliikkua, niin saa syödä enemmän.

Pitää keksiä uusia liikkeitä.Itse en sitä päivää taida nähdä enää missään liikkeessä.
siinä se tekniikkakin näyttelee aika isoa osaa.
Pitää keksiä uusia liikkeitä.

Itse en sitä päivää taida nähdä enää missään liikkeessä.
ym. eristäviä liikkeitä

suosittelen varautumaan eli otat omat mukaan.Jos menee hieromalaitokseen, niin pitääkö ottaa omat lotationet mukaan?