Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeksi lopetin siihen 70kg kun ei vielä ollut masu pyykkäyskunnossa, toisaalta penkissä oli silloin se n. 1.5x omapaino niin ihan jeppis :)

Voi veljet, määhän olin silloin kohtuullisessa kunnossa jopa 73kg, ja penkki myös sen 1,5x tai vähän yli.

Penkit jäänyt tekemättä niin nyt ollut omapaino sama kuin penkki melkeen.
Toisaalta oli jo aika lähellä 90kg paino taannoin... :nolo: Onneksi kohta aletaan olemaan taas 80kg paikkeilla ja mikä kummallisinta niin tänäänkin paukkui vanhat ennätykset ihan kirskuen murskaksi.

Itse en sitä päivää taida nähdä enää missään liikkeessä.
Mulla se riippuu ihan motivaatiosta ja nyt ollut teemana enempi painonnosto niin siinä se tekniikkakin näyttelee aika isoa osaa. Hyvänä päivänä kun kaikki osuu kohdalleen niin tulosta tulee.
Toisaalta esim. kyykky on ihan vahingossa ilman suoraa treenaamista kehittynyt mikä on kummallista.

Itse en sitä päivää taida nähdä enää missään liikkeessä.

ainoa mahdollisuus ruveta tekemään jotain uutta liikettä, esimerkiksi:

-havviskääntö:käsipainoilla
-ranskalainen:punnerrus
-hyvää:huomenta
-pohkeita:ihan miten tahansa
ym. eristäviä liikkeitä

e.jaa dave olikin jo eellä

ym. eristäviä liikkeitä

Hyi saatana. Mutta jos budjetti antaisi hyvällä tuurilla myöten hommata tangon ja kasan bumppereita että voisi rakentaa kesäksi pihalle nostolavan, niin ei olisi mahdoton ajatus pistää vaikka rivessä vielä uusi lukema tauluun kun sitä voisi aikansa hinkata joka päivä.

Aamulla mietin miten se ihminen muuttuukin.
20 vuotta sitten nuorena yrittäjän alkuna vitutti vapaapäivät ja yleensä lauantai aamuisin vedin haalarit päälle ja lähdin pajottamaan romuja että ne taas kulkisi jotenkin seuraavan viikon.
Tällä viikolla olen tehnyt 2 täyttä työpäivää ja tänäänkin tulee vain puolikas mutta silti vituttaa tää työnteko.
Ainoa hyvä puoli että se miksi tätä tehdään eli sisään tuleva raha on sentään vähän lisääntynyt.
Mä odotan että @Poppis alkaa menestymään jonka jälkeen alan hänen kotiorjaksi :)

Back
Ylös Bottom