Heti sun jälkeesi![]()
Well played!
sillai vienosti vähän vaan kauluspaidan alta/sivulta
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heti sun jälkeesi![]()
Well played!
.Itse asiassa yritin ottaa jopa mutta en kehtaa laittaaHeti sun jälkeesi![]()
Vaihdellaan niitä ihan kahdestaan kun alkoi minuakin ujostuttaaItse asiassa yritin ottaa jopa mutta en kehtaa laittaa![]()

No, jos et sä uskalla niin...Itse asiassa yritin ottaa jopa mutta en kehtaa laittaa![]()

Itseänikin ihan heterolla tavalla kiinnostaisi nähdä edes joku todiste poppiksen jutuista kun kuitenkin vuosien varrella useammin vihjailtu että herkkua löytyisi. Mutta nyt on koulutus tältä päivältä ohi, paljussa istuttu tampesterin yössä ja piti sisälle tulla lämmittelee niin maistellaan tälläistä... Rankkoja nä viikon koulutuksetkatso liitettä 216452
Minä oon tässä katsellut olisko näissä joissain sitä faketaxi tarraa, mutta ei oo vielä näkynyt.
katso liitettä 216448
Miksi se nuon tuon aina kääntää. Saatana.
irmahan ajelee muutenkin vähän mitä kaistaa sattuuJos Irma vuokraat auton siellä, niin muista , että ratti löytyy toiselta puolelta verrattuna sun omaan autoon. Mutta toki saat ajaa oikeanpuoleista kaistaa![]()
Tarkoititko mun vai poppiksen tissejä?Itseänikin ihan heterolla tavalla kiinnostaisi nähdä edes joku todiste poppiksen jutuista kun kuitenkin vuosien varrella useammin vihjailtu että herkkua löytyisi. Mutta nyt on koulutus tältä päivältä ohi, paljussa istuttu tampesterin yössä ja piti sisälle tulla lämmittelee niin maistellaan tälläistä... Rankkoja nä viikon koulutuksetkatso liitettä 216452
Mikä antikliimaksi...( . ) ( . ) !
( . ) ( . ) !

Jos Irma vuokraat auton siellä, niin muista , että ratti löytyy toiselta puolelta verrattuna sun omaan autoon. Mutta toki saat ajaa oikeanpuoleista kaistaa![]()
irmahan ajelee muutenkin vähän mitä kaistaa sattuu
Viesti oli kyllä tarkoitettu komppaamaan, että tissejä saa postata, mutta hyvä jos kelpas :DMikä antikliimaksi...
Mutta meneehän nuokin (paremman) puutteessa!