Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No perkele. Ei sitä wlan -taistelua noin kauhean tosissaan kannata ottaa!Ei kiinnosta taas ei sitten yhtään mikään. Lähinnä vituttaa olla hereillä, mennä nukkumaan ja herätä taas yhteen päivään.
Olen vakaasti samaa mieltä tässä asiassa.Varmaan auttaisi, jos joku näyttäisi tissit...
No perkele. Ei sitä wlan -taistelua noin kauhean tosissaan kannata ottaa!
Saanko mä näyttää tissit?No perkele. Ei sitä wlan -taistelua noin kauhean tosissaan kannata ottaa!
Mitähän me nyt keksittäisiin herr Doctorin mielenvirkistämiSEKSI? Varmaan auttaisi, jos joku näyttäisi tissit...![]()
Saanko mä näyttää tissit?
En tiedä onko siitä mainittuun ongelmaan apua, mutta ilman muuta. Näytellään me nyt sitten niitä, kun ei noista likoistakaan siihen ole.Saanko mä näyttää tissit?
No vittu älä muuta sano, siksi toisekseen mun salinainen sanoi eilen että katellaan mieluummin mun tissei kun mulla on isommat kuin sillä. Vaikka tämähän ei nyt pitänyt alkuunkaan paikkaansa. Erehdys saattoi johtua kun mulla oli tissipäivä niin luonnollisesti valtavassa pumpissa. Vaikka loput verestä oli peeniksessä.En tiedä onko siitä mainittuun ongelmaan apua, mutta ilman muuta. Näytellään me nyt sitten niitä, kun ei noista likoistakaan siihen ole.
Kaikki pitää tehdä ite...
Jos ei ala näkyyn, niin kannattaa mennä sit metrolla. Silläkin pääsee kätevästi paikasta toiseen..Minä oon tässä katsellut olisko näissä joissain sitä faketaxi tarraa, mutta ei oo vielä näkynyt.
katso liitettä 216448
Miksi se nuon tuon aina kääntää. Saatana.
Kaikki pitää tehdä ite...
Kyyyllähän sieltä nyt mitään löyty. Stay tuned...Löytyikö sieltä vaatekaupasta mitään?
Ehdottomasti saat!Saanko mä näyttää tissit?
Heti sun jälkeesiEhdottomasti saat!

Well played!Heti sun jälkeesi![]()