Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rumpuosuudet
Ommeinaa!tuossa vidiossakin on kyllä tyylikästä rummutusta
samaa tyylikkyyttä, mitä koko sou, on kyllä viimosenpäälle
Pitääpä laittaa listalle tuon tsekkaaminen.maxnkin kannattaa katsella tuo genelegeistä, hieman suuremmalla paineella
Joo, kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantansseja ja sukurutsausta. Olen kansantanssitkin jo kokeillut ja pikkutyttönä annoin serkkupojalle pusun poskelle, mutta emmää nyt välttämättä tällä kertaa halua törskyltä sitä potilaskokemusta lähteä hakemaan.
Toinen noista kissoista säntää aina helvetin kyytiä jemmaan, jos soittaa kitaraa. Vaikka soittais vähän sinne päinkin. Nauhoitetulla musalla ei vaikuttais olevan samaa vaikutusta.

Pitäis alkaa pakkaamaan. Huomenna lähdetään reissaamaan, mutta kukaan ei oo noita pakkaamishommia tehny mun puolesta. Blööh.
Joskus junnuna tuli tehtyä tota hommaa. Sitä lajittelun riemua, ja kaatosateessa jakamisen iloa jaksoi hyvin, kun kuukausiansio oli n. 150-300e.On taas niin päiväni murmelina fiilis että...
Mä just päätin että tästä lähtien seksiviikko on mun tuleva pysyvä vapaapäivä.
Pitäskö harkita vaikka mainostenjakajan uraa tjsp. haasteellista mutta suht vapailla työajoilla olevaa työtä? Siinä muuten hoituisi aerobisetkin samalla.
Ai että, kyllä tuossa hommassa monet ilot tuli koettua.Joskus junnuna tuli tehtyä tota hommaa. Sitä lajittelun riemua, ja kaatosateessa jakamisen iloa jaksoi hyvin, kun kuukausiansio oli n. 150-300e.
e. Voi olla että oli vähemmänkin. Aika kullittanu muistot
Porista tulee kyllä kerrassaan upeita yhtyeitä.