Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

rumpuosuudet

tuossa vidiossakin on kyllä tyylikästä rummutusta
samaa tyylikkyyttä, mitä koko sou, on kyllä viimosenpäälle

maxnkin kannattaa katsella tuo genelegeistä, hieman suuremmalla paineella

maxnkin kannattaa katsella tuo genelegeistä, hieman suuremmalla paineella
Pitääpä laittaa listalle tuon tsekkaaminen.

Toinen noista kissoista säntää aina helvetin kyytiä jemmaan, jos soittaa kitaraa. Vaikka soittais vähän sinne päinkin. Nauhoitetulla musalla ei vaikuttais olevan samaa vaikutusta.

Eläimet selvästi tykkää musiikista. Koira juoksee lujaa seuraksi lelu suussa jos kuulee yhdenkin nuotin kitarasta. Sitten se mässyttää sitä pehmolelua jonkin aikaa ja nukahtaa, vaikka soittaisin Raining Bloodia täysillä.

Edit: Vois opetella lukemaan. :sleep:

Viimeksi muokattu:
Opeth, tie depressioon ja unilääke samassa paketissa.

En tykkää.

1583177491879.webp

Joo, kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantansseja ja sukurutsausta. Olen kansantanssitkin jo kokeillut ja pikkutyttönä annoin serkkupojalle pusun poskelle, mutta emmää nyt välttämättä tällä kertaa halua törskyltä sitä potilaskokemusta lähteä hakemaan.

Herra siunaa. On sulla ollut hurja nuoruus. Varmaan alaikäisenä viinaa/kaljaa/siideriä oot myös kokeillut:unsure:

Toinen noista kissoista säntää aina helvetin kyytiä jemmaan, jos soittaa kitaraa. Vaikka soittais vähän sinne päinkin. Nauhoitetulla musalla ei vaikuttais olevan samaa vaikutusta.

Minun entinen kissa (RIP) ei tykännyt Tšaikovskista. Juoksi ympäri kämppää pahantuulisena, kunnes kävin vaihtamassa muuta klassista tilalle. Kaikki muut klassisen säveltäjät hyväksyi.
Sama ärsyyntyminen ilmeni myös salsasta. Hyväksyi kyllä muuta musiikkia laidasta laitaan.
Hän ei menehtynyt epämiellyttävälle musiikille altistumiseen.

Kissoille on tehty omaa musiikkiakin:

Tuo on kyllä aivan sietämättömän kuuloista minun ihmiskorvilleni.

On taas niin päiväni murmelina fiilis että...
Mä just päätin että tästä lähtien seksiviikko on mun tuleva pysyvä vapaapäivä.
Pitäskö harkita vaikka mainostenjakajan uraa tjsp. haasteellista mutta suht vapailla työajoilla olevaa työtä? Siinä muuten hoituisi aerobisetkin samalla.

On taas niin päiväni murmelina fiilis että...
Mä just päätin että tästä lähtien seksiviikko on mun tuleva pysyvä vapaapäivä.
Pitäskö harkita vaikka mainostenjakajan uraa tjsp. haasteellista mutta suht vapailla työajoilla olevaa työtä? Siinä muuten hoituisi aerobisetkin samalla.
Joskus junnuna tuli tehtyä tota hommaa. Sitä lajittelun riemua, ja kaatosateessa jakamisen iloa jaksoi hyvin, kun kuukausiansio oli n. 150-300e.

e. Voi olla että oli vähemmänkin. Aika kullittanu muistot

Joskus junnuna tuli tehtyä tota hommaa. Sitä lajittelun riemua, ja kaatosateessa jakamisen iloa jaksoi hyvin, kun kuukausiansio oli n. 150-300e.

e. Voi olla että oli vähemmänkin. Aika kullittanu muistot
Ai että, kyllä tuossa hommassa monet ilot tuli koettua.

Parhaimpina jäänyt mieleen pyörällä pannuttamiset märällä jäisellä tiellä sekä toisella kertaa pyörän tarakalla ollut kassi lahos kesken pitkän alamäen ja samaan aikaan meni pyörästä jarrut, joten lehdet lenteli mukavavasti pitkin tietä.

Kerran jäi hesekuponkeja muutaman sata ylimäärästä. Se ehkä ainut hyvä hyvä kokemus.

Back
Ylös Bottom