Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kaksi viikkoa sitten, aukustinen 6/5, sähkö 4/5

FC930969-03D2-4FDD-BE17-82B335475744.jpeg

Pientä vääntöä ylöspäin jenkkilän lopetuksessa ja jälkipörssissäkin näyttäis että hieman ylös. Tänään lisäilin: ibm. Pieni pelko että jääkö tässä muu haaveiltu saamatta? Onko maanantai ylöspäin paniikkia? Milloin herää ahneus? Riippuu toki viikonlopun uutisista.

Tiijättekö mitä mulle tapahtui eilen?
Aloin selailee kakspyörästen moottorilla varustettujen rahareikien kuvia, keski-ikä varmistettu.
Tekis mieli kans vaihtaa isompaan. Lisäksi oon koittanu perustella itelleni (pitäs olla helppo), miks en ostais nykyiseen conversion kittiä ja uusia putkia. Ihan vaan testiks.

Tekis mieli kans vaihtaa isompaan. Lisäksi oon koittanu perustella itelleni (pitäs olla helppo), miks en ostais nykyiseen conversion kittiä ja uusia putkia. Ihan vaan testiks.
Mulle riittää ihan pienemmälläkin padalla ja joku customi pitäisi olla mutta tehdastekoinen, sellainen luotettava peli kun ei nyt välttis toi rakentelu innosta.

Back
Ylös Bottom