Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyyllä.
Ja palju.
Ja hamppeja kylään.
Ja jaloja juomia.
Etelleen samat vaatimukset, parta ja motorcycle.Onko Siikkerillä taas kotibileet tiedossa? Eikä meitä oo kutsuttu.
Etelleen samat vaatimukset, parta ja motorcycle.
Tekis mieli kans vaihtaa isompaan. Lisäksi oon koittanu perustella itelleni (pitäs olla helppo), miks en ostais nykyiseen conversion kittiä ja uusia putkia. Ihan vaan testiks.Tiijättekö mitä mulle tapahtui eilen?
Aloin selailee kakspyörästen moottorilla varustettujen rahareikien kuvia, keski-ikä varmistettu.
Mulle riittää ihan pienemmälläkin padalla ja joku customi pitäisi olla mutta tehdastekoinen, sellainen luotettava peli kun ei nyt välttis toi rakentelu innosta.Tekis mieli kans vaihtaa isompaan. Lisäksi oon koittanu perustella itelleni (pitäs olla helppo), miks en ostais nykyiseen conversion kittiä ja uusia putkia. Ihan vaan testiks.
535 viragoMulle riittää ihan pienemmälläkin padalla ja joku customi pitäisi olla mutta tehdastekoinen, sellainen luotettava peli kun ei nyt välttis toi rakentelu innosta.
Kuulostaa lupaavalta.