Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan jonkun kivan kilpailun aika kohta? Vois olla!
Kyllä on turhankin rehellistä menoa, voisi olla enempi sitä kuittisäätö Oy touhua mutta toisaalta mä nukun yöni kuin mies, nukun toki muutenkin mutta vielä enempi.

mä nukun yöni kuin mies
Eli peiton alla on liian kuuma, ilman peittoa tulee kylmä, mutta ei jaksa laittaa peittoa takasin. Sit oot äksänä, ja kun alkaa pierettää, niin sitten kyllä jaksaa äkkiä vetästä sen peiton päälle, ettei mee hukkaan hyvä pieru. Aamulla sitten herää mahaltaan, ja olo on kuin olis lipputangon päässä killumassa.

Eli peiton alla on liian kuuma, ilman peittoa tulee kylmä, mutta ei jaksa laittaa peittoa takasin. Sit oot äksänä, ja kun alkaa pierettää, niin sitten kyllä jaksaa äkkiä vetästä sen peiton päälle, ettei mee hukkaan hyvä pieru. Aamulla sitten herää mahaltaan, ja olo on kuin olis lipputangon päässä killumassa.
Ollaan vissiin oltu sitten samassa tilassa nukkumassa? Ei siis henkisessä vaan fyysisessä. Enkä tarkoita fyysistä kanssakäymistä.

Siistii.
Maailmassa on vähän asioita joita ei kannata tietää ennakkoon, en vielä osaa päättää kumpaan tämä lukeutuu.

korona.jpg

APUA APUA me kuollaan kaikki !!!Onneks mulla on suojapuku sekä näkkileipää ja säilykkeitä kotona.Huomenna käväisen pikasesti puku päällä marketissa ja ostan olutta useamman lavan jotta ei tule jano kun piileksin kotona.

Voi perkeleen perkele,pitäskö mun ekaks soittaa sinne markettiin että olen tulossa ettei kauppias ammu mua siihen pihalle?
klaatu.webp

Viimeksi muokattu:
Näin hysterian aikoina mietityttää kuinka vitusti tuhotaan hyviä bakteereita kun lotrataan käsidesiä ja definsioidaan ruiskuilla kaikki nurkat?

Back
Ylös Bottom