Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo ei.Tunnetaan ilmeisesti paremmin nimellä Suomen Kuittisäätö Oy
Mä oon ostanu työnantajani firmasta osuuden, oli tosin suunnattu anti.Onko kukaan muuten ostanut noita listaamattomien osakkeita koskaan, eikös niillekkin ole oma kauppapaikka?
Eli peiton alla on liian kuuma, ilman peittoa tulee kylmä, mutta ei jaksa laittaa peittoa takasin. Sit oot äksänä, ja kun alkaa pierettää, niin sitten kyllä jaksaa äkkiä vetästä sen peiton päälle, ettei mee hukkaan hyvä pieru. Aamulla sitten herää mahaltaan, ja olo on kuin olis lipputangon päässä killumassa.mä nukun yöni kuin mies
Ollaan vissiin oltu sitten samassa tilassa nukkumassa? Ei siis henkisessä vaan fyysisessä. Enkä tarkoita fyysistä kanssakäymistä.Eli peiton alla on liian kuuma, ilman peittoa tulee kylmä, mutta ei jaksa laittaa peittoa takasin. Sit oot äksänä, ja kun alkaa pierettää, niin sitten kyllä jaksaa äkkiä vetästä sen peiton päälle, ettei mee hukkaan hyvä pieru. Aamulla sitten herää mahaltaan, ja olo on kuin olis lipputangon päässä killumassa.
Ei vielä.Ollaan vissiin oltu sitten samassa tilassa nukkumassa? Ei siis henkisessä vaan fyysisessä. Enkä tarkoita fyysistä kanssakäymistä.
Lupaan etten varota.Siistii.
Maailmassa on vähän asioita joita ei kannata tietää ennakkoon, en vielä osaa päättää kumpaan tämä lukeutuu.
Tilanne materiaalin katsomisen jälkeen
Ihan niin kuin tää asia olisi jo jotenkin sovittu? Olenko mä jäänyt nyt jostain paitsi?No ei sinun itse tarvi sitä katsoa.![]()

En muuten muistanut koko asiaaSe on aina hyvä.
Miehellä pitää olla rinkka. Tuliko sadesuoja mukana?