Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toki ja ammattilaiset tehnyt isoimman työn kun olen ihan käsi noissa mutta sitten tuo hintojen syöttäminen on mun homma. Siellä on niin paljon eri muuttujia niin siksi ei voi viedä tiedostona.Kai sullakin on woocommerce?
Mä olen itse nuo kaksi kauppaa tehdä joten voin neuvoa sua kädestä pitäen ja suullisesti.On toki ja ammattilaiset tehnyt isoimman työn kun olen ihan käsi noissa mutta sitten tuo hintojen syöttäminen on mun homma. Siellä on niin paljon eri muuttujia niin siksi ei voi viedä tiedostona.
Voin väittää että ei olisi ollenkaan huono ajatusMä olen itse nuo kaksi kauppaa tehdä joten voin neuvoa sua kädestä pitäen ja suullisesti.

Mitähän verkkokauppaa sitä ite alkais suunnitteleen... kuulostaa mukavalta puuhalta.
Ehkä käytettyjä verkkoja. Sillin hajuisia.Kalastusverkkoja ja erilaisia teräsverkkoja. Kivijalkamyymälänä.
Siis... et kai nyt vihjaa tässä käyttäväsi viekkautta ja mielenhallintataktiikoita saavuttaaksesi salaisen, kaikkien tiedossa olevan päämäärän? Eli verkkokaupan viritys on pelkkää savuverhoa. Itse menin kyllä nyt vipuun jos näin on!Niinno.. mikä on mukavaa ja ei, mä nyt luulen että nämä puheena olleet mukavuudet ei välttämättä liity siihen verkkokauppaan juurikaan![]()
Kyllä tässä ihan nuppi punaisena hakataan.. eiku siis pää märkänä... eiku siis ihan tosissaan duunailen kauppaa kondikseenSiis... et kai nyt vihjaa tässä käyttäväsi viekkautta ja mielenhallintataktiikoita saavuttaaksesi salaisen, kaikkien tiedossa olevan päämäärän? Eli verkkokaupan viritys on pelkkää savuverhoa. Itse menin kyllä nyt vipuun jos näin on!

Älä itke. Se on ihan kaikkien etu etten tule leikkuriin soosaamaan.