Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin katsomassa pupua.

PakotetutPuput.webp

On toki ja ammattilaiset tehnyt isoimman työn kun olen ihan käsi noissa mutta sitten tuo hintojen syöttäminen on mun homma. Siellä on niin paljon eri muuttujia niin siksi ei voi viedä tiedostona.
Mä olen itse nuo kaksi kauppaa tehdä joten voin neuvoa sua kädestä pitäen ja suullisesti.

Niinno.. mikä on mukavaa ja ei, mä nyt luulen että nämä puheena olleet mukavuudet ei välttämättä liity siihen verkkokauppaan juurikaan :ROFLMAO:

Niinno.. mikä on mukavaa ja ei, mä nyt luulen että nämä puheena olleet mukavuudet ei välttämättä liity siihen verkkokauppaan juurikaan :ROFLMAO:
Siis... et kai nyt vihjaa tässä käyttäväsi viekkautta ja mielenhallintataktiikoita saavuttaaksesi salaisen, kaikkien tiedossa olevan päämäärän? Eli verkkokaupan viritys on pelkkää savuverhoa. Itse menin kyllä nyt vipuun jos näin on!

Siis... et kai nyt vihjaa tässä käyttäväsi viekkautta ja mielenhallintataktiikoita saavuttaaksesi salaisen, kaikkien tiedossa olevan päämäärän? Eli verkkokaupan viritys on pelkkää savuverhoa. Itse menin kyllä nyt vipuun jos näin on!
Kyllä tässä ihan nuppi punaisena hakataan.. eiku siis pää märkänä... eiku siis ihan tosissaan duunailen kauppaa kondikseen :)

ei mulla enää rahallisesti ole suurta menetystä tapahtunu

se oli se yksi päivä ku humpsahti, tiistaiko se oli
sen jälkeen maltillista laskua, alle kuukausiansiota/päivä

ei minkäänlaista jännitystä enää

Back
Ylös Bottom