Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole kyllä koittanut moista, paitsi varmaan pari kertaa elämässä ollut joku megadarra niin silloin.No ajattele nyt, kaksi parasta hyvinvointiin vaikuttavaa asiaa tapahtuu sängyssä, nukkuminen ja naiminen.
Ja nukutaan!
Mä voisin kyllä viettää koko päivän sängyssä jos ei tarvitse töihin mennä.
Näyttäis futuurit, että lasketellaan pörssin auetessa pari pinnaa lisää.varallisuus hupenee nopeammin kun kerkeää kissaa sanoa
Börssin avauksen ja eilisen päätökse ero: -kuukausiansio ni
Mikä sa..tans kissakuvaketju tästä on tullu? Liian karvasia (ja kuivia) mun makuun.
Henk. koht. myös esim. kitarakuvat käy kyllä.Mikä sa..tans kissakuvaketju tästä on tullu?
doownek voi kertoa mitä tapahtuu jos postailee ihan mitä haluaakukin postailee tänne mitä haluaa.
Alunperin piti vielä lisätä, että kukin kantaa vieläpä vastuun niistä itte. En jaksanu kirjottaa. Etäpäivä, ja tässä on joutunu jo kirjottaan ens viikonkin edestä. Kohta meen kyllä imaseen koko kiinalaisbuffan ja paskaset hananpäät kerralla kapeisiin kasvoihin.doownek voi kertoa mitä tapahtuu jos postailee ihan mitä haluaa
Ilmeisesti jotain syväporaustuotantoa, sinne pimeämpään soppeen. Varmaan oli vielä omaa tuotantoa. Harmittaa vieläkin kun en kerinny näkeen.Mitä hieno herrasmies kodinkoneväärinpäin sitten postasi? Multa meni ohi koko case.
Tein sitten röitä 22-02 jotta residentit sai dataa. Mitalin paikka taas.
Mikä sa..tans kissakuvaketju tästä on tullu? Liian karvasia (ja kuivia) mun makuun.
Liian karvasia (ja kuivia) mun makuun.
Vähän jo odottelin, että kuka on se nokkela... sieltähän se voittaja ilmoittautui!
Pakkausvaiheessa. Haluatko Björn Borgit vai Hilfigerit? Tuoksu ja suutuntuma on molemmissa sama ja ennenkaikkea autenttinen.Missä palkinto?