Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20200227_083045.webp
Hän on niin onnellinen!

No ajattele nyt, kaksi parasta hyvinvointiin vaikuttavaa asiaa tapahtuu sängyssä, nukkuminen ja naiminen.

Ja nukutaan!
Mä voisin kyllä viettää koko päivän sängyssä jos ei tarvitse töihin mennä.
En ole kyllä koittanut moista, paitsi varmaan pari kertaa elämässä ollut joku megadarra niin silloin.
Kukas ton ravintopuolen sitten hoitaa? Vai pitääkö siihen raahata jääkaappi viereen valmiiksi ettei tarvii nousta?

Joo, en mä mikään meteorologi oo, että kukin postailee tänne mitä haluaa.

Onneksi huomenna on perjantai... ja kyllä mä oon kuvissa nähny vähintään yhtä märkiä mirrejä kuin tuossa ylempänä. Ihan vähän aikaa sitten vieläpä!

doownek voi kertoa mitä tapahtuu jos postailee ihan mitä haluaa
Alunperin piti vielä lisätä, että kukin kantaa vieläpä vastuun niistä itte. En jaksanu kirjottaa. Etäpäivä, ja tässä on joutunu jo kirjottaan ens viikonkin edestä. Kohta meen kyllä imaseen koko kiinalaisbuffan ja paskaset hananpäät kerralla kapeisiin kasvoihin.

Kinkkibuffa kyllä puhuttelis. Teen vaan nyt tovin vähän lyhyempää päivää, niin en tiedä viittiikö lähteä ihan varsinaista ruokista pitämään.

Saarioisten lisäelämä odottelee kaapissa vaihtoehtolounaaksi.

Mitä hieno herrasmies kodinkoneväärinpäin sitten postasi? Multa meni ohi koko case.

Tein sitten röitä 22-02 jotta residentit sai dataa. Mitalin paikka taas.

Mitä hieno herrasmies kodinkoneväärinpäin sitten postasi? Multa meni ohi koko case.

Tein sitten röitä 22-02 jotta residentit sai dataa. Mitalin paikka taas.
Ilmeisesti jotain syväporaustuotantoa, sinne pimeämpään soppeen. Varmaan oli vielä omaa tuotantoa. Harmittaa vieläkin kun en kerinny näkeen.

Kana ja riisi vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta.

Katselin vähän mitä lähtisi opiskelemaan kun jostain kumman syystä tämä aateekoo taas jyrsi pahasti. Jos vaikka lappeen rantaa ydinvoima-alaa.

Back
Ylös Bottom