Ai se sama mitä tulee käytettyä kerran kuussa muutenkin?En oo oikein innostunut AeroPressistä, mutta ehkä mulla ei ole sopivanmakuisia papuja siihen. Pitäisi ostaa siihen se kestosuodatin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai se sama mitä tulee käytettyä kerran kuussa muutenkin?En oo oikein innostunut AeroPressistä, mutta ehkä mulla ei ole sopivanmakuisia papuja siihen. Pitäisi ostaa siihen se kestosuodatin.
Katoin juutuupista videon ja totesin että kyllä on joku tuollakin hilavitkuttimella tiliä tehnyt.Aeropress löytyy iteltäkin, mutta oon vaan liian laiska säätämään sen kanssa. Enkä oo varmaan jaksanut opetella edes keittämään sen kanssa kunnolla, kun tuntuu, että keittimellä tulee aina heittämällä parempaa.
parasta kuopiossa, ohitustie
mennen tullen

Mites tämmönenÄidin kanssa 2 h metässä rämpimistä. Nyt riittää tälle päivälle.
Oletko testannut maastossa?Itse käytin pari pakettia niitä paperisia suodattimia, eli joku 600? Ja nyt mennyt useamman vuoden sillä teräksisellä kestosuodattimella.
Erinomainen kampe. Täällä päivittäin käytössä AeroPress omassa huushollissa.
Toimis varmasti näppärästi.Oletko testannut maastossa?
jaahas, pulttikaupoille
kaikki ne on ruuveja, eikun pultteja, täh
Ois kyllä hieno@Kuparikatto
![]()
Huutokaupat.com
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Nykynuoriso sanois 5/5Ois kyllä hieno![]()
Pannu on nyt tsek ja vaskool saapuu viikonloppuna.Toimis varmasti näppärästi.
Tiedän, että käytetään retkeilykäytössä kyllä, mutta on niissä pannukahveissa vaan oma eksotiikka, niin ei oo tullut ikinä otettua mukaan.
Reissu lähenee. Hyvä.